Ga naar inhoud


[500] wil niet geflashed worden


allez l'om

Aanbevolen berichten


of het een kloon is daar twijfel ik aan, heb em al vergeleken met foto's op internet, bij sommige kenmerken denk ik ja, bij anderen nee, het mac adres is in ieder geval in de DMM range.

 

Wie zou evt kunnen helpen met een JTAG, omgeving Den Bosch-Nijmegen?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem, app. reageerde nergens meer op (UTP en serieel). Ik heb de mijne opgestuurd naar de leverancier die 'm op zijn beurt weer naar Duitsland heeft gestuurd. Daar is hij nu nog > ben benieuwd wanneer hij terug komt... Apparaat heeft 2 jaar garantie bij mijn leverancier tenminste, dus ik hoop dat het allemaal onder garantie gemaakt wordt.

DM 7020Si + 200GB HDD, Xtrend ET5000, Triax 88 cm/Motech SG2100A, OpenPLi/ccCam 2.3.0, Synology DS212j, Pioneer DVR-5100H 320GB DVD recorder, AC Ryan HD2 Mini mediaplayer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me niet hoe het kan, maar nu kan ik hem opeens wel flashen met Dreamup, dus dat ook maar meteen gedaan :D

Misschien dat het komt omdat ik nu een pc gebruik met Windows 2003 ipv Vista, of dat het iets anders is...... in ieder geval werkt het. Iedereen die meegedacht heeft bedankt voor de hulp!

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...