Ga naar inhoud


[TF5500PVR] duo LNB instellen op tf 5500 pvr


swarfega

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: swarfega
hallo vincent kan je wat meer uitleg geven of beter waar kan ik het vinden en ook hoe het werkt


http://www.topfield-sat.de/SVS-WEB/topset.html

Kan je zowel een satelliet groep mee aanmaken, zenders verplaatsen enzovoort en data van en naar topfield halen. Moet je die wel op de usb poort aangesloten hebben van je pc.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: swarfega
ik heb 800 zenders en astra 1 wekt goed alle zenders incl voetbal op astra 3 99 % signaal bij oa de inteling 11817 v 27600 en 10862 h 2200 en ook 10788 v 2200 CNN 11778 v 27500 maar geen geen signaal bij de canal instellingen



Blijft erg vreemd allemaal. Of de aanschaf van een andere ontvanger uitkomst zal bieden, betwijfel ik. De door jouw genoemde frequenties 11817, 10862, 10788 en 11778 zijn zowel actief op de 'Astra 1' als mede op de 'Astra 3' satelliet. Je schrijft dat je CNN ontvangt via Astra 3 11778 v 27500. Dit kan dus niet. Deze zendt o.a. uit op Astra 1 11778 v 27500, niet op Astra 3 (waar dus de regionale Nederlandse kanalen zitten). Misschien heb je toch de diseqc niet correct in je ontvanger ingesteld. Wissel diseqc 1 eens om met diseqc 2. Of verwissel de kabeltjes bij je diseqc switch. Misschien helpt het.

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even af het beging beginnen schotel 80 cm met duo lnb astra en hotbird nieuwe lnb geplaats op schotel gelijk signaal op astra maar niet op de astra3 wat zitten draaien signaal op Astra3? cnn int.

ik weet nu niet zeker of dit wel zo is

 

ps klem op asta 19.2 gezet voor schotel

zal uitrichten met singel lnb uitkomst kunnen bieden?

astra alleen signaal als diseqc 1.0 op 2 van 4 en mini b staan diseqc 1.1 uit

astra 3 niveau 74 % bij de volgende diseqc 1.0 mini a mini b uit 1van 4 2van 4 maar geen singaal

hoop hier wat verder mee te kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...