Ga naar inhoud


geen canaal digitaal kanalen


Gast gozo

Aanbevolen berichten

Ik bezit een philips DST5816/03Q ontvanger met een coplete canaaldigitaal kaart.

Heb deze ontvanger een paar jaar niet gebruikt maar werkte altijd prima.

Nu heb ik hem meegenomen naar malta daar krijg ik 999 kanalen met op 365 bvn verder geen Nederladse zenders.In Nederland had ik 1LNB Hier astra en hotburd.

Het lukt me niet om de kanaal digitaal er in te krijgen.

De schotel en de LNB is ok want die werkt goed op een echostar.

Een sofware update via BVN werkt ook niet na uitzetten komt gewoon bvn terug.Hoe kan ik dit oplossen zodat ik Nederlandse zenders kan bekijken

 

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites


De kabels op de diseqc heb ik verwisseld en nu zijn de nederlanse zender er weer.

alleen op een hoog nummer BVN bv op 950 maar daar kan ik mee leven en zal ze proberen te hernummeren.

Nogmaals bedankt.

Het probleem is opgelost

 

groeten Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

BVN en de andere Nederlandse zender op een hoog nummer betekend dat de decoder in willekeurige volgorde en niet op CanalDigitaal volgorde heeft gescant.

 

Soms gebeurd het dat je wel op de CanalDigitaal volgorde zoekt maar dat de decoder toch de willekeurige volgorde in je decoder scant.

Dan is het een kwestie van opnieuw proberen totdat je decoder wel de CanalDigitaal volgorde inscant.

 

Wil het toch niet lukken om de CanalDigitaal volgorde in je decoder te krijgen dan blijft er inderdaad niets anders over dan de kanalen met de afstandbediening te verplaatsen.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...