Ga naar inhoud


wie kan me helpen om nova, Animal planet te ontvangen


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een fervente televisie kijkster, en ik zou graag animal planet willen ontvangen. Nou weet ik dat ik de ir*t code moet gebruiken, maar ik krijg nog steeds niets te zien. Kunnen jullie me vertellen hoe ik n*va kan ontvangen? Ik ben niet zo technische aangelegd, maar weet wel wat van sleutels. Wie helpt me op weg. Ik heb een humax 5400 pas gekocht dus weet er nog niet zo erge raad mee. Zijn er mensen die me er nog wat uitleg over kunnen verstrekken? Bijvoorbeeld: Sleutels, zenders (ik wil zo veel mogelijk ontvangen) en de melding van de ir*t kaart van ca status 16 of 19.<BR>Ben in bezit van astra en hotbird.<BR>- Waarom werkt nederland wel met ir*t en bijvoorbeeld animal planet, die in de hopperquide als ir*to staat genaamd niet.<P>Groetjes van Maantje! shocked.gif" border="0<p>[ 15-04-2001: Message edited by: maantje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zendt Animal uit in Videocrypt, <BR>Alleen op 1 graad west in d2mac eurocrypt.<BR>Heb ook Humax 5400 en bij mij ook niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...