Ga naar inhoud


wel oud maar...


Gast wieweet

Aanbevolen berichten

Ik heb een humax VACI 5300.

Ik hoor iedereen al zeggen "oud en ouderwets"

Klopt maar was er zeer tevreden over.

Heb nu een probleempje.

Alles werkt nog perfect behalve:

Sinds deze week gaat het opstarten, dus van stand-by naar aanzetten erg langzaam.

Als ik met de AB de power aanzet duurt het precies 2 minuten voordat ik beeld kan krijgen.

Is er een techneut die mij op weg kan helpen om dit euvel te verhelpen. Als Iemand met alleen aow zit het er even niet aan om nieuw te gaan kopen. Is er geen oplossing zal ik voorlopig bij aanzetten moeten wachten.Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

En is het probleem hiermee opgelost?

 

Ik vraag mij namelijk af of dat het probleem is. Ik heb een PVR-8000 en deze heeft hetzelfde probleem. Het duurt ook 2 minuten voordat ie opgestart is.

 

Nu weet ik toevallig dat bij het opstarten automatisch gezocht wordt naar een software update. En wat blijkt, humax heeft de zender gewijzigd !

Nu weet ik niet wanneer dit is gewijzigd maar als ik een handmatige update wil doen heb ik totaal geen signaal. Dit komt omdat de frequentie op de oude waarde staat.

 

Ik heb deze waarde gewijzigd, en kreeg gelijk vol signaal. Helaas was na het rebooten de oude waarde weer terug en duurde het opstarten nog steeds 2 minuten. Ik ben nu aan het kijken of er een manier is om deze waarde vast te houden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wel een wat late reactie.

Was op vacantie.

Of het met een update te maken heeft weet ik niet.

Ik ben namelijk geen erg handig persoon als het om die zaken gaat.

Mocht je er achter zijn gekomen wat het probleem is wil ik er graag gebruik van maken.

Alvast bedankt.

Harry

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...