Ga naar inhoud


htc pc3300 schermen schakeld niet meer aan


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb een htc P3300 met winmobile 6 er op.

nu heb ik het volgende,als ik knop aan de zijkant rechts indruk om heet beedscherm uit te schakelen in druk word het beeld zwart,maar de telefoon staat nog aan prima zo ver.

maar als ik het beeldscherm weer wil ischakelen blijft het scherm zwart,dus ik kom niet terug op het normale beeld.

ik ben dab staats verplicht om even de batterij er uit te halen en dan opnieuw op te starten.

mijn vraag is hoe kom ik gewoon terug in mijn beeldscher zonder de batterij steeds lost te moeten halen en de telefoon te herstarten ?

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: peterksr
hallo,

ik heb een htc P3300 met winmobile 6 er op.
nu heb ik het volgende,als ik knop aan de zijkant rechts indruk om heet beedscherm uit te schakelen in druk word het beeld zwart,maar de telefoon staat nog aan prima zo ver.
maar als ik het beeldscherm weer wil ischakelen blijft het scherm zwart,dus ik kom niet terug op het normale beeld.
ik ben dab staats verplicht om even de batterij er uit te halen en dan opnieuw op te starte
mijn vraag is hoe kom ik gewoon terug in mijn beeldscher zonder de batterij steeds lost te moeten halen en de telefoon te herstarten ?

probleem opgelost heb win mobile opnieuw geinstaleerd en werk nu weer goed.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...