Ga naar inhoud


[dm7025+] Na installeren verschillende image niet stabiel


raantje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds een week de dm7025+. Hierop heb ik 3 verschillende image's gedraaid (geprobeerd). Steeds weer opnieuw geflashed. Tot nu toe was er geen enkele echt stabiel. Of de opnames en timeshift doen het niet (geminine 3.07). Of diverse crashes (ronaldd). Pli had ik als eerst geinstalleerd en die deed het.

 

Wat doe ik niet goed. Moet ik misschien eerst het flash geheugen opschonen? En hoe doe je dit dan. Mag je dit gewoon totaal deleten? Moet je misschien diverse male dezelfde image achtereen installeren?

 

Groet,

 

Raantje

Link naar reactie
Delen op andere sites


neen, als je een image flasht, flash je hem schoon zegmaar. een factory reset zou je kunnen doen als je het niet vertrouwd maar vaak is dit al overbodig.

je installeerd het image in de flash of in een mulitboot ?

wordt ie misschien te warm (weggebouwd in een meubel) ?

je hebt een + dus volgens mij heb je dan al een model met nieuwe voeding. zit er een HDD in ? wat gebeurd er als je die er uit haalt (tijdelijk) ?

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tuurtje
Raantje, stop OoZooN er eens in.
http://www.oozoon.de/progs/images/OoZooN-CVS-dm7025-20080510-full.nfi
Nieuwere versie lopen slechter zit teveel 800 shit in (Enigma2)

Is het image dat bij mij super loopt, heb 2 x 7025+
En alles loopt als een zonnetje, doe 1x per week een reboot.

Tuurtje


1 maal per week een reboot? Waarom? Ik reboot met 2 dm7025+'n echt niet 1 maal per week hoor... Of zit hier een diepere gedachte achter?

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stefmac

 

Geen problemen met web interface, zie afbeelding.

Heb als enige het pasword van de dreambox veranderd en in de webinterface staat password aan.

 

@Catastrofus

Ach gewoonte en tot op heden loopt het uitstekend.

En bij oudere images en andere "image bakkers" heb ik wel eens wat opgenomen wat achter niet op mijn schijf was terug te vinden. en tot op heden staat alles op mijn harddisk dat ik heb opgenomen

Verder is elke programmacode onderhevig aan memory lekkage, dus dit is mijn manier om alles lekker schoon te houden

 

 

Tuurtje

post-18779-1318259900,6356_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...