Gast KeesP Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Ik weet niet wanneer het voor hun de uitleveringsdatum duidelijk is geworden, en wellicht zal hun site binnen niet al te lange tijd hierover aangepast worden. Natuurlijk hoop ik ( en ik denk met mij velen) dat het de waarheid is wat ze me schrijven, maar ik vond het wel aardig om alle wachtenden van dit bericht op de hoogte te stellen.
delto95 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: KeesP Ik weet niet wanneer het voor hun de uitleveringsdatum duidelijk is geworden, en wellicht zal hun site binnen niet al te lange tijd hierover aangepast worden. Natuurlijk hoop ik ( en ik denk met mij velen) dat het de waarheid is wat ze me schrijven, maar ik vond het wel aardig om alle wachtenden van dit bericht op de hoogte te stellen. Bedankt om de info met ons te delen... tenminste iemand die constructief is.. Ik vind het heel jammer dat sommigen dat hier meteen moeten afblaffen en hun eigen opinie als de grote waarheid komen verkondigen... Jouw post is ten minste gebaseerd op info van het bedrijf zelf... We zien wel wanneer ie echt in de winkel ligt....
Gast KeesP Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Kijk zo kan je het ook brengen. Dankjewel Delto95
MFX2000 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Wat is trouwens de prijs die de beta-testers betalen ??? Kan dat nergens terugvinden. Wil wel eens zien of de betatesters daadwerkelijk de DM8000 goedkoper krijgen. Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm || Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]
Gast KeesP Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Ik heb op een duits forum gelezen dat ze iig alvast 49 euries terug krijgen
Ome Merde Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 het zoveelste topic hierover.... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten