Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] harde schijf wordt niet herkend


willy588

Aanbevolen berichten

In mijn 7710HDPVR is door de verkoper een "Seagate Barracuda 7200.10 500Gbites ingebouwd.Sinds de aanschaf heb ik echter steeds problemen met deze harde schijf. Bij het versneld vooruitspoelen blokkeerd de TF en als ik dan de TF uitschakel en terug opstart krijg ik de melding dat de harde schijf niet gededecteed wordt. Na verschillende keren terug op te starten krijg ik dan soms de melding "mappen worden hersteld" en soms moet ik een uur wachten alvorens de HD opnieuw herkend wordt.Eerst had ik gedacht dat het probleem te wijten was aan de CAM (mediaguard TVV)en heb ik mij een "Powercam pro" aangeschaft. Het probleem blijft echter. (verloren investering). Nu heb ik de TF opengemaakt (zegel was al verbroken door de verkoper)en zie ik dat er geen jumper is geplaatst op de HD. Kan dit de reden zijn van dit probleem of koop ik mij best een nieuwe harde schijf en welke dan SATA 1 of 2.

Hopelijk kunnen jullie mij uit mijn lijden verlossen.

 

willy

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...