Dilasso Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 LS, Ik overweeg één S-turner te wisselen voor een T-turner om daarmee Digitenne te kunnen ontvangen ik vraag me tevens af of ik met de ingebouwde Harddisk dan van beide turners kan opnemen. Heeft iemand daar ervaring mee? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
mobieltje Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Gebruik eens een keer de zoekfunctie. Veel lezen..... ook in andere topic help. b.v. klik hier Grts
Dilasso Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: mobieltje Gebruik eens een keer de zoekfunctie. Veel lezen..... ook in andere topic help. b.v. klik hier Grts Sorry hoor, maar ik wil graag een antwoord op mijn vraag en dat vind ik niet als ik op jouw link klik. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 wat jij wilt gaat prima, heb ik hier ook. 1 dvb-s tuner en 1 dvb-t tuner erin. settingslijst aangepast, wat ik ook opneem (dvb-s of dvb-t), het is altijd weer afspeelbaar. ik heb 99% SGN in een gebied die volgens KPN niet gedekt wordt door digitenne merDe deze ruimte is te huur
astradriver Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hoe is trouwens de beeldkwaliteit t.o.v. satelliet. Grtz Astradriver
Danique Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hallo, Hier in het noord oosten van overijssel met de DM7025+ met sat en digitunner 97% SNG, kwaliteid doet niks onder dan de sattunner met een T90 de antene die ik gebruik met digitene is een icom7000 freq van 25 tot 2500Mhz en staat op een 3 mtr boven de grond ik ontvang Groningen , Smilde, Zwolle, Hengelo terwijl op kpn side geen ontvangst is ?? De DM7025+ reargeerd net zo als met sat tunners of cable tunner Groet Danique Een dag niet gezapt is niet geleeft Dreambox 7000 Image Hydra 1.09 Dreambox 7025+ Image newinigma 2 Dreambox 7020 HD Image newinigma 2
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 beeldkwaliteit is prima, geen blokvorming ofzo. ik heb nog wel een ouwuh crt tv merDe deze ruimte is te huur
Neptunus Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde beeldkwaliteit is prima, geen blokvorming ofzo. ik heb nog wel een ouwuh crt tv merDe En welk formaat beeldscherm? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ome Merde Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 70cm. is dat niet 26" ? ik ben reeds aan het sparen voor een 103" maar die begroting is nog niet rond merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 is goed, hij kost maar € 79.999,- de eerste 5 tientjes zijn inmiddels een feit merDe deze ruimte is te huur
dream_on Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 De hooogte van het bedrag maakt niet uit, het kost alleen wat meer tijd om het bij elkaar te sparen.. :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen