Ga naar inhoud


Nieuwe IE start in klein scherm


pa3fat

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van IE komt het op in een heel klein schermpje.

Voorheen stond in de database hoe dit op te lossen via het met de hoeken uitrekken en via ik meen ALT-F4 sluiten van het scherm.

 

Ik krijg het in de laatste IE niet meer voor elkaar.

 

Iemand nog de werkende oplossing voor handen.

-----------------------------------------------

Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klik deze hyperlink, www.sat4all.com met de rechter-muisknop aan.

Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pa3fat
Instructies uitgevoerd en het werkt weer.

Zou zalig zijn als het mogelijk was om te voorkomen dat eoa programma het iedere keer om zeep helpt.

hartelijk dank !


Ik meen me te herinnerendat elke snelkoppeling van Windows Explorer, in oudere windows versies, zijn persoonlijke instellingen (die je per snelkoppeling kunt instellen dus) kan onthouden/opslaat.

Ik gebruikte toendertijd 3 mogelijkheden om Windows Explorer (Je weet wel, waar je mee op je Harddisks en je CD-ROM enzo toe kunt zoeken) op te starten, Windows-Key + E, een snelkoppeling op bureaublad en een snelkoppeling op het 'quik start' gedeelte van de taakbalk.

Voor alle drie moest ik apart de opstart plaats en grote instellen. Hetgeen wat ik deed was voor alledrie dezelfde plek en grote instellen (ongeveer). En mettertijd ben ik 1 snelkoppeling gaan gebruiken, en ik geen problemen met hetgeen je beschrijft, dus ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe dan na verloop van tijd is gegaan.

Of ik dus veel geklooi ermee heb gehad of niet...

Misschien is dit ook wel zo voor Internet Explorer (Je weet wel, waar je mee op het internet kunt zoeken :P) snelkoppelingen? En zelfs snelkoppelingen in het algemeen?

Dan heb je misschien (of iemand anders, omdat hij/zij een manier gebruikt die jij nog nooit gebruikt hebt) een keer IE op een andere manier opgestart en zodoende heeft hij de instellingen van deze nog nooit gebruikte (de standaard instellingen) snelkoppeling gebruikt en overgenomen/opgeslagen.

Waarom het dan zo rot is om opnieuw instellingen te 'saven'... tsja.. het blijft windows he? smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pa3fat
had ik gedaan zoals je kunt lezen. Of je het dan kan vinden is een 2e.

Ik zocht op slechts op "explorer" en vond op pagina 4 van de zoekresultaten al het topic. Nog geen minuutje werk. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...