Jump to content

Batterij kaart

Guest Stallion45

Recommended Posts

hallo<P>zijn er nog mensen die nog een batterij kaart hebben.<BR>Een met een dallas 500 serie<P>Zijn er nog mensen die dit gebruiken<BR>En aangezien het effect dat men regelmatig key's invoeren<BR>Zou ik zeggen van jongens/meisjes<BR>Dan is dit kaartje toch het oplossing op de nwe super crypt<BR>heeft genoeg geheugen<BR>en is snel.<BR>Alleen nog iemand die weet hoe deze kunnen <BR>om toveren voor gebruik<BR>seca irdeto etc..<BR>en ik heb het gevoel dat het wel gebruik wordt.<BR>beter nog ik denk dat zelf dit kaart je<BR>voor meerdere systeem toepas baar is,<BR>dus irdeto en seca erop etc..<BR>De mogelijkheid van deze kaart is echt breedt<BR>Dus als iemand voor mij hier een begin van heeft of meerdere info's<BR>welkom.<BR><P>------------------<BR>

yep ik heb nog zo'n kaart nr ic=DS500FP en er staan er nog twee op<BR>heb ik vroeger eens gebruikt voor andere dingen .<BR>Maar of dit echt met het nieuwe super gebeuren zal lukken??.<BR>maar ja het kaartje eet geen brood gelukkig hahahaa groeten smile.gifsmile.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 17 August 2000).]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.