Ga naar inhoud


Batterij kaart


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

hallo<P>zijn er nog mensen die nog een batterij kaart hebben.<BR>Een met een dallas 500 serie<P>Zijn er nog mensen die dit gebruiken<BR>En aangezien het effect dat men regelmatig key's invoeren<BR>Zou ik zeggen van jongens/meisjes<BR>Dan is dit kaartje toch het oplossing op de nwe super crypt<BR>heeft genoeg geheugen<BR>en is snel.<BR>Alleen nog iemand die weet hoe deze kunnen <BR>om toveren voor gebruik<BR>seca irdeto etc..<BR>en ik heb het gevoel dat het wel gebruik wordt.<BR>beter nog ik denk dat zelf dit kaart je<BR>voor meerdere systeem toepas baar is,<BR>dus irdeto en seca erop etc..<BR>De mogelijkheid van deze kaart is echt breedt<BR>Dus als iemand voor mij hier een begin van heeft of meerdere info's<BR>welkom.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


yep ik heb nog zo'n kaart nr ic=DS500FP en er staan er nog twee op<BR>heb ik vroeger eens gebruikt voor andere dingen .<BR>Maar of dit echt met het nieuwe super gebeuren zal lukken??.<BR>maar ja het kaartje eet geen brood gelukkig hahahaa groeten smile.gifsmile.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 17 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...