Ga naar inhoud


[dm 7000] hoe wordt canaldigital zichtbaar


drdish

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Bij mij is het een en ander fout gegaan en na hele lange tijd ben ik weer een begonnen met de nieuwste Gemini te plaatsen 4.50 daar er met de dreambox het een en ander mis was.

Maar nu krijg ik geen beeld meer op canaldigital ik heb een abo en de kaart zit in de bovenste sleuf en we praten hier over Iderto kaart ik weet niet meer of ik scam of camd of een ander wie helpt me verder.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: drdish
Hallo allemaal
Bij mij is het een en ander fout gegaan en na hele lange tijd ben ik weer een begonnen met de nieuwste Gemini te plaatsen 4.50 daar er met de dreambox het een en ander mis was.
Maar nu krijg ik geen beeld meer op canaldigital ik heb een abo en de kaart zit in de bovenste sleuf en we praten hier over Iderto kaart ik weet niet meer of ik scam of camd of een ander wie helpt me verder.
Peter


Probeer eens CCcam te installeren en aan te zetten. Daarna kaart er in, met het chipje naar beneden.
Zet ze Dreambox op SBS6 en ga naar de websit van Canal Digitaal en her-aktiveer de kaart daar. Nu een uurtje wachten en er zou beeld moeten zijn.

Succes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam 2.07 en hoger kunnen zonder aanpassing van de config overweg met een Irdeto-2 kaartje van CDS. Voor de oudere versies dient in de CCcam config de CAMKEY aangepast te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...