Rytec Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb ook de image eens geïnstalleerd en draait goed. Het enige nadeel is dat de lijntjes onder tuner A en B constant aanblijven terwijl er maar 1 tuner in gebruik is, getest met enkel tuner A en B. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Ronaldd Als iemand Picons met zendernaam heeft, die niet in mijn image zitten dan wil ik ze met plezier toevoegen. Ronald In LT zit er een plugin "Weather information". Deze zou ik ook graag zien in jouw image. Zou je die ook eventueel willen toevoegen? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Harley Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Video >> geen preview, geeft hier wel preview. Enne Netcaster loopt weer vast bij streams zoeken. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast MiLo Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: GuidoS Wel heb ik de vorige Ronaldd image er weer opgezet en de radio fix toegepast, ik kreeg het op geen enkele manier voor elkaar om de dubbele tuner bug eruit te krijgen. Ikke ook. Hij boot weer naar de vorige versie.
Ronaldd Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: GuidoS Wel heb ik de vorige Ronaldd image er weer opgezet en de radio fix toegepast, ik kreeg het op geen enkele manier voor elkaar om de dubbele tuner bug eruit te krijgen. Ikke ook. Hij boot weer naar de vorige versie. Dit is een probleem in enigma en is inmiddels door dream gefixed. Vanavond of morgen maak ik een update. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Ronaldd Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik heb een enigma update gemaakt voor deze image. In deze update zou het probleem dat bij een rotor de 2e tuner niet beschikbaar is opgelost moeten zijn. Ik kan dat zelf niet echt testen omdat ik geen rotor gebruik. Ook het probleem van de tuner symbolen, in de Glassline skin is opgelost. Ik heb de updates ook verwerkt in images. Het zou nl. zo kunnen zijn dat als men een update doet, het flash vol raakt. Dit kan voorkomen als er veel extra plugins zijn geinstalleerd. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Rytec Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: Ronaldd Ik heb een enigma update gemaakt voor deze image. In deze update zou het probleem dat bij een rotor de 2e tuner niet beschikbaar is opgelost moeten zijn. Ik kan dat zelf niet echt testen omdat ik geen rotor gebruik. Ook het probleem van de tuner symbolen, in de Glassline skin is opgelost. Ik heb de updates ook verwerkt in images. Het zou nl. zo kunnen zijn dat als men een update doet, het flash vol raakt. Dit kan voorkomen als er veel extra plugins zijn geinstalleerd. Ronald Update erop gezet en idd is het probleem met de tunersymbolen opgelost. Puik werk!! P.S. waar wordt de EPG cache opgeslagen in jouw image? want dat kan ik in de instellingen niet terugvinden. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
RobbieT Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hier de update ook binnen, maar ik heb ook geen rotor en kan dit dus ook niet testen. Flinke update trouwens, duurde wel even voor het erop stond. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Harley Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 6-10 versie netcaster, DVD-player werkt hier weer als een tiet. Ken eigenlijk helemaal niks vinden wat er aan schort, weer stabiele versie. VU+ Duo2 - PrismCube
Ronaldd Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 Dat is mooi, dat dat weer werkt. Het blijft altijd een gok welke datum van enigma goed is, als dream net bezig is met een grote update dan kan een bepaalde datum zomaar niet stabiel zijn. Als je dan enigma pakt van een latere datum kan het zo in ene weer in orde zijn. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Rytec Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ronald, zou jenog even kunenn zeggen waar die EPG cache instellingen staan? waar wordt deze opgeslagen aub? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Tisnix Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: Ronaldd In deze update zou het probleem dat bij een rotor de 2e tuner niet beschikbaar is opgelost moeten zijn. Ik kan dat zelf niet echt testen omdat ik geen rotor gebruik. Zojuist deze geinstalleerd en de motor werkt zoals het hoort. Ik krijg alleen Lastfm niet geinstalleerd; melding "twisted web" wat kan dat zijn? Lastfm werkt in LT5 wel. Verder dikke 10 voor je werk! VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Ronaldd Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: Rytec Ronald, zou jenog even kunenn zeggen waar die EPG cache instellingen staan? waar wordt deze opgeslagen aub? Wat bedoel je met EPG Cache instellingen? Is dat iets van andere image bouwers? Ik heb zelf niets gemaakt om epg cache in te kunnen stellen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Rytec Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik bedoel hiermee dat indien je dus op ned1 staat waar slaat hij de epg data op voor ene paar dagen? bij LT kon je kiezen dat hij dat doet op je HDD of CF. en omdat ik niet wil dat de HDD constant blijft draaien dacht ik dat je dit mss ook kunt instellen. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Ronaldd Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 Dat vind ik onzin om daar een instelling voor te maken. De epg database wordt in het geheugen bij gehouden, niet op hdd of cf. Alleen als je enigma herstart wordt de epg cache weg geschreven op de hdd om hem later weer in te kunnen lezen bij opstarten. Bij normaal kijken zorgt de epg cache er iig niet voor dat de hdd blijft draaien. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen