Gast operator Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Na reboort start mijn DB 7025 niet meer op . De spanning er totaal afgehaald en na een paar keer aan en uit zetten kwam de DB weer in de lucht .Wat kan hier aan de hand zijn . gr
dolphs Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 al in upgrade mode gezet? ( stroom eraf - knop induwen rechts op voorkant ) en dan verschijnt op display DHCP met IP adres als het even meezit. Dan kun je met je pc de box via http benaderen op het ip adres was op de box staat -- maw backup je gegevens met programma als opendbedit en flash je box opnieuw met laatste image Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast operator Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dat is het probleem als ik de stroom eraf haal krijg ik de DB met pijn en moeite weer aan de gang . volgens mijn is het een voedings probleem ?? gr
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 dat vermoed ik wel. voeding met gele spoel toevallig ? merDe deze ruimte is te huur
RobbieT Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Hier ook zo'n rotvoeding. Een poosje geleden al een vracht elco's vervangen, toen was het een tijd wat beter. Nu is het weer gedonder. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
iemand Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 waarom heeft de 7025 toch ZOVEEL gaatjes in het deksel, vergeleken met de 7000. Tja zorg ervoor dat de warmte weg kan. Dus zorg er aub voor dat ie dat ook kan. Want...elco's hebben een hekel aan warmte...ze worden er 'lui' van. Ze krijgen er zeer snel een lagere capaciteit door en dan ... start de voeding niet lekker op, na een koude start. gr. Erik
RobbieT Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Helpt geen ruk met de kwaliteit elco's die gebruikt is. Ik heb een fan in de box zitten en de box heeft aan alle kanten vrije ruimte, rondom meer dan 10cm. Bij mijn box wordt de harde schijf niet warmer dan 40C. De helft van de elco's heb ik al vervangen, de rest zal ik van de week even wisselen. Lees hier meer over de oorzaak, helaas hebben veel apparaten hier last van: http://www.badcaps.net CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Ron Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Dat komt omdat Chinesen meer namaken dan Rolex Horloges en Dreamboxen. Er wordt ook op grote schaal gehandeld in namaak elco's van zeer slechte kwaliteit. Helaas kan zo'n voeding fabrikant tegenwoordig niet meer zien of een philips of een Rubicon elco ook daadwerkelijk uit de fabriek van Philips of Rubicon komt, omdat handelen in namaak in azie kennelijk de normaalste zaak van de wereld is, terwijl het in europa gewoon strafbaar is. Zelfs grote fabrikanten als Intel, Asus, Compaq zijn door die namaak rotzooi getroffen. Ron
tipje Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Mijn 7025 had dezelfde kuren, wel aan dan wilde hij weer niet aan. Ook als je met de schakelaar voorop hem uitzet is de totale spanning verdwenen. Alleen de display gaf nog een beetje verlichting. (letterlijk) na een paar maanden van prutsen is hij nu weg naar de leverancier. Ik heb er nog garantie op.
RobbieT Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Helaas is dat zo, de Echostar PVR5020 had er ook al last van en een aantal PC moederboards ook. Ik heb gelukkig nog elco's genoeg, dus al moet ik de hele print opnieuw bestukken, ik soldeer wel weer wat. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast operator Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Nieuwe voeding geïnstalleerd door ^$#^%#$%$%^@#%$#%^#$^en alles werkt weer perfect .Met dank aan $^&%$@$^%&%^$@$^%^&. gr
Aanbevolen berichten