Ga naar inhoud


[DM 800] mp3- vbr en audio 5.1


vmb

Aanbevolen berichten

Beste Satters,

 

Twee vraagjes, jullie zouden me er erg mee helpen.

- Is het met een dm800 mogelijk om een mp3 met variable bitrate af te spelen, of is dit niet mogelijk?

- Is het mogelijk om digitale audio (bijv. 5.1) digitaal naar een versterker te sturen, zodat het geluid van bijv. een dvd in 5.1 of zelfs in dts via de versterker kan worden afgespeeld?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ©TheMenk©
vraag 1: Dat moet op zich kunnen, alleen weet ik zo niet of het nu al goed werkt bij een DM800(dit moet een DM 800 bezitter maar even bevestigen). Andere dreamboxen kunnen dit al wel namelijk.
vraag 2: Ja.
Alleen hoe je een dvd in de db800 wilt afspelen is me een raadsel wink

gr TheMenk


je hebt gelijk, ik was niet duidelijk genoeg. Ik wil tzt. de 800 mounten naar mijn NAS en vanaf de NAS een dvd-tje afspelen.
Het geluid wil ik dan graag digitaal naar mijn versterker brengen voor het 5.1 geluid. Vandaar.

Meer mensen met (goede) ervaringen hiermee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vmb


je hebt gelijk, ik was niet duidelijk genoeg. Ik wil tzt. de 800 mounten naar mijn NAS en vanaf de NAS een dvd-tje afspelen.
Het geluid wil ik dan graag digitaal naar mijn versterker brengen voor het 5.1 geluid. Vandaar.

Meer mensen met (goede) ervaringen hiermee?


Ja dat gaat goed met de DVD-player plugin.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ©TheMenk©
vraag 1: Dat moet op zich kunnen, alleen weet ik zo niet of het nu al goed werkt bij een DM800(dit moet een DM 800 bezitter maar even bevestigen). Andere dreamboxen kunnen dit al wel namelijk.
vraag 2: Ja.
Alleen hoe je een dvd in de db800 wilt afspelen is me een raadsel wink

gr TheMenk
Ik maak een iso file van de complete dvd met DVD Decrypter, uploaden naar de Hd van de dreambox en dan afspelen met de dvd player plugin.

Groet, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...