Ga naar inhoud


( vraag ),uitlezen met goldprogrammer


Gast

Aanbevolen berichten

goedemiddag,<BR>Ik heb de goldprogrammer en software gold 1.40 ,ik zou met deze programmer een kaart willen uitlezen,maar na het uitlezen met gold 1.40 doet de kaart het dus niet meer.<BR>Ik zal er dus zeker geen originele insteken.<BR>Secanix kan ik de eeprom niet lezen,geen atr ,nu is mijn vraag welke software is compatibel met de goldprogrammer.Ik lees steeds over winphoenix programmer,is de goldprogrammer dan alleen geschikt om te proggen,dat lukt trouwens prima.<BR>Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedenavond<P>'Met de goldprogrammer kan je een gw-kaart uitlezen. je moet wel weer de pic-file er in zetten, voor dat je hem eruit haalt. En dan kan je de kaart gewoon weer gebruiken.Een orginele kaart ziet de goldprogrammer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dmk:<P>je moet wel weer de pic-file er in zetten, voor dat je hem eruit haalt [/QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Dit begrijp ik niet, zou je dat uit kunnen leggen ? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,<BR>De originele kaart is niet in te lezen met de goldprogrammer,dat is me nu bekend geworden op het board,daar heb ik een andere programmer voor nodig,<P>Als ik een goldcard inlees is de eeprom goed gelezen ,maar het picfile vernietigd,dus ik kan geen kopie maken van een andere goldcard met de gold 1.40 software in combinatie met de goldprogrammer.<BR>Ik ga wel kijken voor de juiste programmer,in ieder geval bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Riker:<BR><STRONG><BR>Als ik een goldcard inlees is de eeprom goed gelezen ,maar het picfile vernietigd,dus ik kan geen kopie maken van een andere goldcard met de gold 1.40 software in combinatie met de goldprogrammer.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Na veel in de ng. en de boards gelezen te hebben heb ik afgelopen zaterdag m'n eerste sat ontvanger aangeschaft plus een g*l*progr**er en wat speelkaarten.<BR>Eerst een kaart geprogt en toen de schotel op het dak en de rest aangesloten, kaart erin en gelijk beeld, nou jahhh wat wil je nog meer smile.gif" border="0 <P>van een van m'n speelkaarten wilde ik een kopy maken, men zei dat dat niet kon?<P><BR>Uiteindelijk heb ik eerst de Pic file gesaved en daarna de eeprom.<BR>Toen in omgekeerde volgorde er weer op gezet en hoppa weer beeld laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Niet gek voor een echte newby<p>[ 16-04-2001: Message edited by: Scooby Doo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip,<BR>Het is me op die manier gelukt, eerst de pic inlezen en saven ,daarna het eeprom en saven.<BR>Ik heb de files benoemd en teruggezet zoals het hoort,,,eesrt eeprom file dan het picfile<P>Eindelijk ben ik er uit,<BR>Groetjes Riker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...