Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraag me af wanneer de DM800 weer leverbaar zal zijn.

Gezien de positieve geluiden, wil ik er ook een aanschaffen.

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Gast harrytasker
Geplaatst:

goede vraag, ik had begrepen in eerste instantie ergens in september, maar zal wel oktober worden...........

Geplaatst:

Hoi,

Was gisteren bij mijn dealer om die van mij op te halen en die vertelde mij dat hij een dezer dagen weer nieuwe binnen zou krijgen.

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

Dreambox 800 HD SE

Geplaatst:

Ik d8 dat Satellietland er geen meer leverde vanwege de problemen (heet worden en crashes). Nu dat dit probleem is opgelost met de nieuwe bootloader zouden we eigenlijk kunnen verw88 dat ze inmiddels weer leverbaar worden...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb gisteren in Aken een ABcom 900HD gekocht. Daar werden alweer de nieuwe DB800 verkocht. De verkoper zei dat Dream er een nieuwe software in had gezet...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Ze zijn daar gisteren weer binnen gekomen.

Ik wilde er een voor een kennis reserveren, maar dat ging niet meer want er waren meer bestellingen dan het aantal in de levering frown

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Littlesat
Ik d8 dat Satellietland er geen meer leverde vanwege de problemen (heet worden en crashes). Nu dat dit probleem is opgelost met de nieuwe bootloader zouden we eigenlijk kunnen verw88 dat ze inmiddels weer leverbaar worden...
Ze zijn daar gisteren weer binnen gekomen.
Ik wilde er een voor een kennis reserveren, maar dat ging niet meer want er waren meer bestellingen dan het aantal in de levering frown

Ron

@Ron,

Satellietland (tegenwoordig Media Labs) fungeert uitsluitend als distributeur/groothandel
van hun producten (onder andere Dream Multimedia producten).
Zij leveren niet direct aan consumenten (info op website van Media Labs B.V.).

Jij kunt daar toch niet reserveren en/of bestellen?

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:
]Ze zijn daar gisteren weer binnen gekomen.

Ron

Hmm ik heb me van het weekend weer op de lijst laten zetten voor DM800 maar dan vrees ik dat ik niet een van de gelukkigen zal zijn.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

Citaat:
Satellietland (tegenwoordig Media Labs) fungeert uitsluitend als distributeur/groothandel

van hun producten (onder andere Dream Multimedia producten).

Zij leveren niet direct aan consumenten (info op website van Media Labs B.V.).

Jij kunt daar toch niet reserveren en/of bestellen?

Ik wel, jij niet:-)

Geplaatst:

we proeven hier toch geen leedvermaak onder het motto:

"Er is geen schoner vermaak dan leedvermaak"

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Geplaatst:

Ach ja wat wil je anders verwachten als reactie op berichten van een erelid dat slechte kwaliteit kopieen ondersteund (ik spreek nu even van een slechte kopie forum) :-))

Sattaz grijpt de laatste tijd sowieso iedere kans aan om mij het een of ander onder de neus te wrijven. Ik proef op dat punt al enige tijd wrijving, zonder precies te weten wat hiervoor de reden is.

Ron

Geplaatst:

Citaat:
"Er is geen schoner vermaak dan leedvermaak"

't is bijna hetzelfden als;

"Er is geen schoner vermaak dan ledenvermaak" :D

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

[offtopic]

Ach ja wat wil je anders verwachten als reactie op berichten van een erelid dat slechte kwaliteit kopieen ondersteund (ik spreek nu even van een slechte kopie forum) :-))

Sattaz grijpt de laatste tijd sowieso iedere kans aan om mij het een of ander onder de neus te wrijven. Ik proef op dat punt al enige tijd wrijving, zonder precies te weten wat hiervoor de reden is.

Ron

@Ron & Laverda,

Van diverse boards/forums ben ik lid.

Op een aantal (zoals het Sat4all board alhier) schrijf ik over hetgeen mij interesseert/opvalt.

Op geen enkele van al deze boards/forums ben ik actief als donateur en/of moderator.

Wellicht dat het beantwoorden van vragen als (onder-)steunend wordt ervaren.

Dat is natuurlijk altijd leuk te vernemen, waarvoor mijn dank smile

Ondersteunen (volgens Van Dale Woordenboek):

1. Iets (van onderen) steunen, zodat het niet kan vallen

2. Helpen, bijstaan

[/offtopic]

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen