Ga naar inhoud


[ 800 ] web tv, hoe werkend te krijgen met gemini ?


opie

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Ik heb hetzelfde probleem, ook de DM800 enigma 2 interface en ik krijg het ook niet werkend. alles werkt prima op streamen na, als ik achter de zender het schermicoontje klik krijg ik, kan de pagina niet vinden.

 

Plak ik de gegenereerde html code en plak deze in vlc krijg ik de melding VLC kon de MRL 'http://192.168.2.120:8001/1%3A0%3A1%3AFAB%3A451%3A35%3AC00000%3A0%3A0%3A0%3A' niet openen. Controlleer het logboek voor details.

 

Wanneer ik naar het monitor icoontje bovenin ga en ik kies een zender gebeurt ook hier vrij weinig, eigenlijk niets.

 

Iemand enig idee, ik krijg het niet opgelost.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg telkens dit te zien:VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Ascha.doc' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Bootmanager/Skins/blank/blank.png' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Bootmanager/Skins/california/california.png' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Bootmanager/Skins/circuit/circuit.png' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Bootmanager/Skins/mercedez/Mercedez_sw.png' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Bootmanager/Skins/waiting/waiting.png' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:

Het formaat van 'file://C:/Users/martien/Documents/Cute ftp 4/Cute4032.exe' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

Wat doe ik fout?

Ik gebruik de allernieuwste VLC 0.9.4

 

Groetjes Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...