Ga naar inhoud


Wegvallen Beeld 5816


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een DST 5816 van philips natuurlijk en heb m'n eigen PIC-card gemaakt -> gold als het helpt.

 

Maar als ik deze prog (chipcat met MASTERA 2) en in mijn ontvanger steek doet ie het zo'n 3 seconden en valt het beeld weg met gevolg dat hele ontvanger vastloopt en niet meer reageert.

 

Ligt dit aan de hex-file met de codes erin of aan de eeprom-file ?! En hoe kan ik dit oplossen, op erg veel sites zitten graven maar niks gevonden, voel er niet voor om nieuwe firm-ware erop te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je geeft niet echt veel informatie waar we mee kunnen helpen ...

Welke flash staat erop, de originele, of heb je hem gepatched? Mogelijke oplossingen: Zet er een 9.x versie op of gebruik andere 'Hex-files' die op een Philips beter werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die kaarten hebben het er altijd op gedaan totdat ik het zelf ging doen, dus of ie gepatched is mag joost weten, ik heb het in ieder geval niet gedaan.

 

De versie van de firmware is waarschijnlijk dus nog hetzelfde als dat ie was toen ik 'm kocht.

 

Weet iemand dan een goede site met hex-files voor philips, met voorkeur voor 5816 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de info die je nu geeft denk ik inderdaad dat het orgineel is. Als hij het vroeger wel deed (voordat je het zelf progde), heb je inderdaad verkeerde Hex files genomen (denk ik).

Gebruik files die voor een Philips gemaakt zijn.

 

Ps. Waarom wil je er geen nieuwe flash opzetten? De 9.x werkt perfect en geeft meer mogelijkheden. Als je bang bent dat je originele kaart niet meer werkt: Dit fabeltje klopt niet. Mijn originele kaart is gewoon automatisch verlengd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk gedoe ben je beu, het betalen voor een abo, of gewoon geduldig wezen en je hersens laten werken?

 

Geduld is een schone zaak, dus vanavond maar ff vroeg naar bed met een goed boek, ipv x-zone.

 

Dartie

 

PS: Ik ben het ook beu, maar kijk toch eens wat verder weg. 2.500.000.000 internetpagina's daar zal vast wel een oplossing tussen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Wat is X-Zone ?!

2. Is Dat nie duidelijk wat ik beu ben, dat gedoe met m'n ontvanger die vast loopt enzo.

 

3. waarom antwoord je als het eigenlijk niks met de vraag te maken heeft ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Codex, je gebruikt een pickaart met de normale software in je deco. Je deco is nu gevoelig voor attacks van C+. Wanneer je nu je deco voorziet van nieuwe firmware (V9) komt dit niet meer voor.

Bovendien heb je nu een deco die met een funcard alle decoderingsystemen kan ontvangen.

 

Dus V9 erop, een funcard met de goede files en voila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...