Gast Deevie Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 In bijlage een grab script om externe EPG data op te halen voor LT Fifth SP2. Momenteel grabt hij nog maar enkele vlaamse kanalen en max 5 dagen, maar ik breid die asap uit zodat alle CDS & TVV kanalen gegrabt worden. Ohja: Bij KETNET/CANVAS zat er nog een foutje waardoor hij de EPG data van EEN nam. De bestanden zet je in /usr/lib/enigma2/python/LT/EpgGrabConfig/
Gast Deevie Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 update: - eerste deel nl zenders toegevoegd - bugfix todo: - ontbrekende zenders - 5 -> 7 dagen
digitaal kijker Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 alvast bedankt,miss een domme vraag, is dat ook toepasselijk op andere image versies ?????, ik gebruik nu Ronaldd als image omdat de LT versie vastliep gisteren, kon niks meer doen,opname's zijn zelf niet gebeurd. is een hele leuke tool die ik graag zou gebruiken. alvast veel succes met het werk,alvast bedankt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast mhoekstra Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Tof! Jammer dat de LT image op mijn 800 niet goed werkt. Zappen van kanalen werkt vaak niet. en heb al een paar crashes gehad. LT is een super mooie image ik heb alleen niet de indruk dat de makers enige moeite willen doen om je verder te helpen als iets niet werkt want veel postings op het forum blijven onbeantwoord.
mobieltje Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: mhoekstra Tof! Jammer dat de LT image op mijn 800 niet goed werkt. Zappen van kanalen werkt vaak niet. en heb al een paar crashes gehad. LT is een super mooie image ik heb alleen niet de indruk dat de makers enige moeite willen doen om je verder te helpen als iets niet werkt want veel postings op het forum blijven onbeantwoord. Dat is een erg negatief bericht over een top image. Vanaf 20-09 heb ik de nieuwste: LT-Fifth.2-dm800.nfi in mijn decoder zitten en hij werkt perfect en zonder enige problemen, als er iemand alles uit een image wil halen qua opties ben ik het wel. Grts.
Gast mhoekstra Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: mhoekstra Tof! Jammer dat de LT image op mijn 800 niet goed werkt. Zappen van kanalen werkt vaak niet. en heb al een paar crashes gehad. LT is een super mooie image ik heb alleen niet de indruk dat de makers enige moeite willen doen om je verder te helpen als iets niet werkt want veel postings op het forum blijven onbeantwoord. Dat is een erg negatief bericht over een top image. Vanaf 20-09 heb ik de nieuwste: LT-Fifth.2-dm800.nfi in mijn decoder zitten en hij werkt perfect en zonder enige problemen, als er iemand alles uit een image wil halen qua opties ben ik het wel. Grts. Ja helaas. Aantal problemen die ik heb gehad (en gepost maar geen antwoord op kreeg): -Na installatie scannen van kanalen resulteerde in crash -Zappen van kanalen opeens geen signaal meer en ontvangst 0%, lijkt erop dat het schakelen van transponder niet altijd lukt. geen idee of het de switch of lnb's zijn. Feit is dat de andere images (gemini, pli, ronaldd) hier geen last van hebben (heel soms met pli wel) -Geen downloadbare settings en er was geen editor om bv de henksat settings erin te krijgen. (als iemand een manier weet om bv de settings van pli aan de lt downloads (misschien custom?) toe te voegen hou ik me aanbevolen -het is erg fancy met het kleine tv schermpje tijdens instellingen etc. maar het knippert je om je oren. en het is niet echt snel Wat wel top is dat ze de eerste waren met een EPG grab functionaliteit. Jammer alleen dat de verschillende images die op een andere manier doen zodat er niet veel herbruikbaar is.
mobieltje Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 @mhoekstra Citaat: Geen downloadbare settings en er was geen editor om bv de henksat settings erin te krijgen. (als iemand een manier weet om bv de settings van pli aan de lt downloads (misschien custom?) toe te voegen hou ik me aanbevolen Dat je geen settings in de image kan downloaden is toch geen ramp, downloaden van die settings doe ik nooit. Dat het bij PLi wel kan is een makke, maar dat is ook de enige. Ik zet altijd mijn settings zelf in de image, hup zo gebeurt. Voorheen met Open-DBedit v3.06 en nu met Dreamboxedit 3.0. Nogmaals een crash of vastloper heb ik nog niet gehad met deze image. PS ik heb aan Ronald ook een vraag gesteld over zijn image en het mounten van een USB stick: KLIK Tot op heden nog geen antwoord gekregen, dat kan. Grts.
Kopernikus Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 @Deevie Thx! Deze had ik nodig Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Gast Deevie Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 En ça marche bien? Als ik nog even tijd vind ga ik er nog enkele kanalen bijgooien.
Neptunus Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Fantastische ontwikkeling, als ik één wens uit mag spreken over de dreambox dan is het een goedwerkende meerdaagse epg zodat je over een langere tijd timers kan zetten. De ex topfield gebruikers weten waar ik het over heb. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
tvblock Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Goed werk. Bedankt. TVBlock Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish
Kopernikus Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 @Deevie Hi, Heb het grab script net getest op LT5 en het werkt perfect, als je de rest van de nl kanalen er hebt bijgeplaatst mogen we dan een update verwachten hier? Thx. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Gast Deevie Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 De overige NL zenders moeten van een andere bron komen. Aangezien die data komt van xmltv heb ik voor de andere nl zenders twee grabscripts. Ik moet nog even kijken welke de beste is.
Neptunus Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 als je een definitieve versie heb zal ik het zeker gaan uitproberen. Kan je vanuit de epg ook timers zetten? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast AcE123 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 En misschien ook eventueel voor de Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen