Gast Deevie Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Natuurlijk kan je vanuit LTEPG ook timers zetten. Dit heeft te maken met de epg viewer die je gebruikt. Als Gemini support inbouwt voor zo'n grabbers, dan zal dat daar ook op lukken.
Radix Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Dit zou ook werken voor de 7025 LT SP2, topic title dient dus aangepast te worden, zelf nog niet getest maar ik ga ervan uit dat het werkt. Zo krijgen jullie een brede ondersteuning van de 7025 gebruikers. Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
digitaal kijker Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 ik gebruik nu de LT image en heb deze tool ook in de box, is heel erg leuk,nu kan ik teminste 5 dagen verder mijn timers instellen. alvast bedankt. enig nadeel,LT zapt traag. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Deevie Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb gemerkt dat die bron via xmltv soms geen data kan lezen waardoor je soms geen epg data kan krijgen op een bepaalde zender op een bepaalde dag. Ik ben bezig om mijn eigen grabber te maken die data via een andere site binnenhaalt.
digitaal kijker Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 alvast bedankt,had ook al gedacht om op m'n server zo data te zetten zodat ik ze dan op mijn eigen server kan inlezen,voordeel,kheb geen datalimiet op m'n webserver,enige is dat ik eens moet bekijken hoe zoiets werkt voor die progamma info. wil gerust aan meehelpen als het moet Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Deevie Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Aha Moest je het grabscript willen aanpassen met extra zenders zou dat al een grote hulp zijn. Als je dat ziet zitten stuur eens een PM.
Gast SevenOfNine Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 zoek al lang naar een mogelijkheid om een meerdaagse EPG te hebben voor TVV kanalen, dus dit leek me een goede tool. Alles lijkt naar behoren te werken (het programma doet de update, en start dan enigma opnieuw). Als ik dan naar de EPG ga, heb ik vandaag (dinsdag) enkel gegevens voor volgende vrijdag. Is dit omdat de update op de server nog niet gebeurd is, of ligt het probleem bij mij? Ik gebruikt het wel op een dreambox 7025 (met LT fifth SP2), maar dacht dat dit geen probleem kon zijn.
VenimK Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: SevenOfNine zoek al lang naar een mogelijkheid om een meerdaagse EPG te hebben voor TVV kanalen, dus dit leek me een goede tool. Alles lijkt naar behoren te werken (het programma doet de update, en start dan enigma opnieuw). Als ik dan naar de EPG ga, heb ik vandaag (dinsdag) enkel gegevens voor volgende vrijdag. Is dit omdat de update op de server nog niet gebeurd is, of ligt het probleem bij mij? Ik gebruikt het wel op een dreambox 7025 (met LT fifth SP2), maar dacht dat dit geen probleem kon zijn. Dat is hier bij mij ook, zo Lt image SP1, ook DB7025 Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
digitaal kijker Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 dat komt wel in orde hij is eraan bezig Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Deevie Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Het probleem is dat de bron niet betrouwbaar is en soms blanco data geeft. Ik ben momenteel aan het testen met een nieuwe bron en hoop nog deze week een nieuwe versie te hebben.
Gast Royke79 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Kun je dit script ook in Pli Jade gebruiken?
Spiderman1974 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Zou mooi zijn dat het een plugin zou worden die op de meest gangbare images gebruikt kan worden!! Grtz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Gast Deevie Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Het is aan de imagebouwers om externe epg data in te bouwen.
Neptunus Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Het is aan de imagebouwers om externe epg data in te bouwen. Tsja, dat gebeurt dus helaas niet, om de simpele reden dat wij maar een klein land zijn en het probleem zich niet in bijvoorbeeld Duitsland voordoet. Oplossing ligt meer bij CDS die eens van die irritantie "BIENTOT" MHW EPG moet gaan afstappen. Maar voordat daar iets vandaan komt..........zucht Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen