digitaal kijker Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Ik denk het niet aangezien LT hun sourcecode niet public aanbiedt. Het is nog altijd via een LT script dat de gegevens die binnengetrokken worden met mijn grabber, verwerkt worden in de multi-epg. Eventueel moet de multi-epg aangepast worden zodat hij van xml files of sqlite db's kan lezen. Maar dan eerst de source ervan zoeken. of beter zou zijn dat andere image bouwers hetzelfde ondersteunen en zo dit kan verder uitgebouwd worden. ik ga deevie eens proberen contacteren omtrent het probleem van de CD zenders en script omdat ik er niet meer aan kan verderwerken wegens onvoorziene omstandigheden, ik vindt dit zeer spijtig, en wat ik hem bezorgt had was het enige wat ik nog pas had. moet mij dus verontschuldigen daarvoor,maar moest ik kunnen was het er al. sorry dus nogmaals. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Nog aan toevoegen: EPG gaat 6 dagen ver. Zijn er mensen die hem al aan het proberen zijn? ik ben hem aan het proberen, die ging daarnet van file 4 naar 28 direct van de 234 en er zijn nog die hij overslaat, miss even te druk van aanvragen. zal het anders nogmaals proberen waneer het minder druk is op het internet. het duurt ook wat langer deze keer van het downloaden dan daarvoor, heeft deels met de meer bestanden te maken,maar het gaat gelijk ietsje trager. het ronddraaiende LT logotje komt af en toe eens in beeld nu. had ik daarvoor niet met het andere laatste script. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Deevie Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 De eerste keer haalt hij data binnen voor 6 dagen en dat duurt wel wat langer, daarna is het telkens 1 dag.
digitaal kijker Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 is het dan normaal dat die bepaalde bestanden overslaat de eerste keer ????, want dit kreeg ik daarnet, eens kijken nu of ik alle zenders die upgedate worden van epg wel alles heb voor meerdere dagen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
thedopeman Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Zijn er mensen die hem al aan het proberen zijn? Heb hem erin gezet en werkt perfect. Duurde wel ff voor dat ie alles had op gehaald. Maar eenmaal klaar gaat het super. Bedankt voor je werk. PS. hoop dat je de commercieele NL zenders ook aan de gang krijgt. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
Gast Deevie Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker is het dan normaal dat die bepaalde bestanden overslaat de eerste keer ????, Normaal slaat hij geen bestanden over. Eventueel eens manueel starten de log doorsturen?
Kopernikus Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 @Deevie Hi, Het nieuwe script werkt prima hier, nu nog de nederlandse en is het helemaal ok. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Gast Deevie Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Wel, als er iemand de gegevens per zender en per dag in xml heeft of weet waar ik die kan halen, dan zorg ik ook voor de NL zenders.
tosje Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 werkt hier ook prima mag ik ook uit de TVV_grab.xml ook zenders verwijderen (die ik niet heb of gebruik)zonder dat het geheel in de war loopt? dank je Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
Gast Jabadoo Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Dit werkt perfect! Heel erg bedankt voor de tijd die je hierin hebt willen steken. De detailteksten zijn ook een heel stuk beter dan wat we tot hiertoe moesten slikken met de standaard EPG.
Neptunus Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Wel, als er iemand de gegevens per zender en per dag in xml heeft of weet waar ik die kan halen, dan zorg ik ook voor de NL zenders. @Deevie: Neem even contact op met Sat4all lid Henk Puister, zie HIER. Of kijk even HIER! Ook interessant is de readme, klik HIER! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Deevie Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Origineel bericht van: tosje mag ik ook uit de TVV_grab.xml ook zenders verwijderen (die ik niet heb of gebruik)zonder dat het geheel in de war loopt? Natuurlijk kan je dit aanpassen zoals je wil. Je moet er enkel voor zorgen dat je xml correct is.
digitaal kijker Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Origineel bericht van: Deevie Wel, als er iemand de gegevens per zender en per dag in xml heeft of weet waar ik die kan halen, dan zorg ik ook voor de NL zenders. heb u die configs toch doorgestuurd zodat je die per zender en per 6 dagen kan downloaden Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Deevie Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker heb u die configs toch doorgestuurd zodat je die per zender en per 6 dagen kan downloaden De config per zender heb ik gekregen. Maar geen mapping in de xml naar de zenderid van de zender. Die xmltv files moet trouwens ook ergens gehost worden en ben niet van plan om die zelf te hosten.
VenimK Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat mijn dreambox hier nu wel doet met dit script, is dat ie smorgens gewoon uit staat. Kan er nog wel op via FTP.... Moet hem dan helemaal herstarten. Valt dat ergens in te stellen ??? Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen