Gast Deevie Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Standaard zal uw dreambox met LT na het downloaden van de nieuwe data herstarten om de nieuwe data in te lezen. Heb je zelf nergens ingesteld dat hij moet afsluiten?
Neptunus Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Nog laatste ontwikkelingen? Hebben jullie iets gehad aan de sites die ik doorgaf waar de files te vinden zijn? Ik vind het allemaal veelbelovend en voor mij is het gemis aan een langdurige EPG (zoals ik die nu bijvoorbeeld op mijn interactieve tv heb) dé missing link in het Dreambox gebeuren. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Deevie Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik heb het redelijk druk de laatste tijd. Een van die sites boodt ze wel aan per dag maar was niet meer actueel. De andere moet ik nog eens bekijken.
Gast Jabadoo Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Vandaag (ik vermoed met de uurverandering) lijkt alles wel wat in de soep te draaien..
Gast SevenOfNine Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 ik heb net de upgrade gemaakt naar LT 5 SP3. Nu blijkt dat de dreambox crasht bij de EPG update (na pakweg 60 kanalen te downloaden). Iemand zelfde ervaringen, en beter nog, een oplossing (buiten downgrade naar SP2)? bedankt!
Gast SevenOfNine Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 intussen downgrade gedaan naar SP2, maar nog altijd zelfde probleem. hij blokkeert en toont 'Grabbing: 55(234)...'. Er is dus geen verwijzing naar een bepaald kanaal en adres. kan het eventueel aan het pad liggen? Ik kan enkel kiezen tussen cf en usb, maar niet hdd.
Gast Deevie Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik krijg ook ondertussen een error en ik zal dat morgen eens fixen.
Gast SevenOfNine Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 bedankt, het werkt intussen weer. Er lijkt wel nog een uurverschil op te zitten...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen