Jump to content

programmer reageert niet

Guest

Recommended Posts

Hallo allemaal,<P>Wie kan me helpen met het volgende probleem.<BR>Ik heb een Gold V1.0 programmer.<BR>die ik op mijn com1 poort heb aangesloten.<BR>Bij het opstarten van mijn softw. (GOLD140) geeft hij steeds de foutmelding "read error en read timeout".<BR>Ik heb al vanalles geprobeert maar niets wil lukken.<BR>Niet in com 2 niet een andere voeding niet een andere 9 pins kabel helemaal niets.<P>Wie wil me hierbij helpen.<P> mad.gif" border="0

heb je al eens geprobeerd met andere kaarten , bv. een goldkaart .<BR>en als je je software opstart moet je eerst het scherm zien waar je je instellingen kunt zetten (baudr en com poort), ben je daar voorbij dan begint het programma je kaart te indentificeren en als het goed gaat zie je in het vakje onderaan rechts RB6 of RB7 staan.<BR>zo niet laat dan nog iets weten

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.