Ga naar inhoud


Vervangingsaanbod Thomson TS4H


Johan45

Aanbevolen berichten

Geachte abonnee,

 

Onlangs hebt u zich via de CanalDigitaal site ingeschreven om op

de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond uw ontvanger.

 

Het blijkt dat bij gebruik van de optie “snelzoeken zenders” niet alle zenders ingeladen worden.

Dit wordt veroorzaakt door de verouderde software die zich in de ontvangers bevindt.

Fabrikant Strong (die ook verantwoordelijk is voor de software van het merk Rebox)

heeft voor beide merken aangegeven dat rond oktober/november een beperkte software-oplossing voorhanden is.

Philips heeft aangegeven niet met een software oplossing te komen.

Wilt u met ingang van 1 oktober toch uw zenderlijst vernieuwen, dan dient u handmatig zenders toe te voegen.

Uw ontvanger blijft verder functioneren.

 

CanalDigitaal betreurt het dat u met de optie “snelzoeken zenders” uw ontvanger niet meer kunt gebruiken zoals u gewend bent.

En komt daarom met een speciaal vervangingsaanbod: de gecertificeerde Thomson TS4H ontvanger.

 

Vervangingsaanbod

De Thomson TS4H voldoet aan de laatste technische specificaties. En dat betekent dat u met deze ontvanger de komende jaren volop blijft genieten van uw favoriete zenders.

 

CanalDigitaal biedt u de Thomson TS4H aan voor € 99,95.

Dat is een korting van ruim € 40,- op de normale verkoopprijs.

Uw smartcard blijft functioneren, het is dus niet nodig een nieuwe smartcard aan te schaffen.

U kunt met uw huidige smartcard en uw huidige abonnement met behulp

van deze vervangingsaanbieding televisie blijven kijken.

 

Hoe kan ik gebruik maken van deze aanbieding?

Op dit moment is deze aanbieding uitsluitend beschikbaar in de CanalDigitaal Webshop.

Waar u direct en 24-uur per dag uw bestelling kunt plaatsen. Vanaf het moment van bestellen heeft u uw ontvanger met ongeveer 5 werkdagen in huis.

 

* CanalDigitaal Webshop

Om uw Thomson TS4H via de CanalDigitaal Webshop met korting aan te schaffen, ontvangt u van ons een vouchercode. Met deze vouchercode ontvangt u € 40,- korting op de Thomson TS4H ontvanger.

 

Betalingen in de CanalDigitaal Webshop verlopen via iDEAL. Wanneer u gebruik maakt van elektronisch bankieren bij Rabobank, ABN/AMRO, Postbank, Fortis Bank of ING Bank voert u straks eenvoudig, snel en veilig uw betaling uit. Hebt u een andere bank of bankiert u nog niet elektronisch? Dan is het op dit moment (nog) niet mogelijk om van deze actie gebruik te maken.

 

Zo maakt u gebruik van dit aanbod

Wilt u geen gebruik maken van ons aanbod? Dan hoeft u verder geen actie te ondernemen. Wilt u wel met korting een nieuwe ontvanger bestellen, klik dan op onderstaande link.

 

Ik bestel de Thomson TS4H via de CanalDigitaal Webshop. Per e-mail ontvang ik aanvullende informatie en mijn persoonlijke kortingsvoucher.

 

Indien u nog vragen heeft over deze vervangingsaanbieding , kunt u per e-mail contact met ons opnemen via Mijn CanalDigitaal.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal Klantenservice

 

Bron CanalDigitaal

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Indien u nog vragen heeft over deze vervangingsaanbieding , kunt u per e-mail contact met ons opnemen via Mijn CanalDigitaal.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal Klantenservice

 

Bron CanalDigitaal

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...