Ga naar inhoud


Welke digitale reciever???


j.ehlen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<BR>Ik wil overstappen op een digitale reciever. Na een aantal dagen op internet gezocht te hebben ben ik nog steeds niet wijzer geworden. Ik wil zo veel mogelijk zenders kunnen ontvangen. Ook wil ik een prg'er en gold kaart kopen. Een aardige keuze leek mij de humax 5400. Welke recievers zijn nog meer goed te gebruiken???<BR>bvb dank!!!!

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi limburger,<BR>die 5400 is inderdaad een prima keuze, als je veel zenders wilt ontvangen.<BR>Koop er direct ook een SECA Aston 1.05 module bij (ongeveer 350 piek) dan kan je ook diverse buitenlandse paketten kijken.<BR>Die 5400 is te koop voor rond de 1000 piek. In Sittard, in de buurt van het station zag ik hem verleden zaterdag nog staan voor 1345 piek maar ik weet niet of er een seca module bijzat. Kijk effe rond op het net en bestel er desnoods een via de post. Maar schiet op om die humax aanteschaffen, zoals je misschien gelezen hebt gaat die box binnenkort uit de productie.<BR>Groetjes en succes met de hobby, <BR>Jonas Nieuwstadt (;-)

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi limburger,<BR>die 5400 is inderdaad een prima keuze, als je veel zenders wilt ontvangen.<BR>Koop er direct ook een SECA Aston 1.05 module bij (ongeveer 350 piek) dan kan je ook diverse buitenlandse paketten kijken.<BR>Die 5400 is te koop voor rond de 1000 piek. In Sittard, in de buurt van het station zag ik hem verleden zaterdag nog staan voor 1345 piek maar ik weet niet of er een seca module bijzat. Kijk effe rond op het net en bestel er desnoods een via de post. Maar schiet op om die humax aanteschaffen, zoals je misschien gelezen hebt gaat die box binnenkort uit de productie.<BR>Groetjes en succes met de hobby, <BR>Jonas Nieuwstadt (;-)

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk hebben jullie buddys!<BR>Niet nadenken, gewoon Humaxbak kopen met Aston en gaan met die banaan!!<BR>Goed kijken voor de prijs, dit kan aanzienlijk schelen, tot FL.300,.!!!<BR>Ook inderdaad snel zijn want dee 5400 wordt een collectorsitem!!<BR>Ik denk dat ik hem ga invriezen want over een paar jaar ruil ik hem in tegen een dure Mercedes!!!!!<P>Kortom: geen extra poen meer uitgeven voor snelle 3Dkaarten (ohh ,wat zeg ik nou? G-Force rulezzzzzzz) en go!<P>Humax the best..f*ck the rest!!<P>Greetz laugh.gif" border="0 : tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vorige week ook een humax 5400 gekocht inclusief aston seca module.<BR>Heb hierover nog nixs te klagen had voor de humax een philips dst5816 ook hierover weinig weinig klachten alleen beperkte mogelijkheden.<BR>Heb nog wel een goed adresje voor in Arnhem ,als dat niet te ver uit de buurt is,mail me maar voor als je het wil hebben.<P>Billy cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...