Ga naar inhoud


[Enigma2] PLi® Jade Final Images Suite 20081001 Rev.5635


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henksat
Misschien overbodig te vermelden, maar het verdient de voorkeur zowel de 7025 als de 800 opnieuw te flashen met deze image en niet te updaten.
De 7025 vanwege ruimtegebrek, de 800 vanwege de nieuwe bootloader 67.


Heb nog last van kleine freezers op de HDD van de 7025.
Ook zender niet gevonden in pat, maar na ff een andere opname te hebben genomen opent ie hem daarna wel.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanavond zal een E2 update beschikbaar komen voor PLi Jade met CCcam 2.0.10 én de nieuwste Henksat settings met nieuwe HD zenders.

Tevens zal een nieuwe variant worden toegevoegd van mijn lijsten: De Full Astra lijst (1,2,3)

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo henk,

 

Ik heb hem binnen gehaald en nu blijft hij hangen in het groene Jade logo cry

 

De zenderlijst was weg............heb de lijst er weer opnieuw ingezet en alles doet het weer wink

 

Rudy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spacerpower
Hoi henk hoe zet ik m in mijn 800 heb er geen ervaring mee had altijd E1.
zou t fijn vinden als je ff korte uitleg gaf


Let op, na de installatie als je Dreamboxedit opent klik op opties en klik dan 2x op Nieuwe Enigma2 settings en klik daarna opslaan.
En natuurlijk je IP adres invullen en testen dan staat dit voor altijd goed ingesteld.

De zenderlijst uitpakken en in een nieuwe map zetten daarna met Dreambox edit openen en opzoeken, daarna met FTP in Dreamboxedit naar je Dreambox zenden even een paar seconden wachten en alles staat op de goede plek. ( niet op andere buttons drukken gewoon afsluiten)

Succes ermee,
Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spacerpower
@BMW850
Bedankt voor de uitleg maar ik bedoelde de update voor E2 met cccam2.0.10.

jou uitleg voor de settings wist ik al maar toch bedankt.


Menu, pluggins en downloads daarna software update klik op oke.
Dan gaat hij downloaden en installeren en opnieuw opstarten.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die problemen heeft met downloads in pli "Plugins en downloads"?

Is de nemesis blue.line.single skin ook gewoon via web te downloaden en manueel te installeren?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup
Ben ik de enige die problemen heeft met downloads in pli "Plugins en downloads"?


Ik denk het wel, hier doet alles het normaal.
Wat doe je precies, welke image heb je en wat gaat er fout?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je bent niet de enige die problemen heeft met downloaden .gisterenavond een update willen doen .duurde al verdomde lang voor hij begon daarna bij twisted gaf hij er de brui aan .,en gaf een fout aan melding dat ik in mn handleiding moest lezen en dat dit kon resulteren dat de box onbruikbaar werd.

heb er ales afgegooit standaard pli erop met alleen cccam en henksat rotating (waarvoor mn dank zeer fijne settingslijst).overgens om je een idee te geven de gewone downloads duurde al lang (cccam en settings lijst) en de update deeder 20 min over toen hij er de brui aan af . ik heb een 20mb adsl abo en alles werkte goed . btw andere keren totaal gen problemen. alleen gisteren avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: druup
Ben ik de enige die problemen heeft met downloads in pli "Plugins en downloads"?


Ik denk het wel, hier doet alles het normaal.
Wat doe je precies, welke image heb je en wat gaat er fout?


Niet dus, ik gebruik de image van dit draadje Jade Final 5635. Ik wilde net als Ehvwheelboy een update doen en dat lukte dus niet hij liep vast! Toen wilde ik de nemesis blue.line.single skin installeren en die liep ook vast volgens mij stond er in de melding iets dat het adres niet te bereiken was.

Net de weer de skin geprobeerd te installeren en deze keer ging het goed en heel snel er was wel degelijk iets met de server!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=druup

Niet dus, ik gebruik de image van dit draadje Jade Final 5635. Ik wilde net als Ehvwheelboy een update doen en dat lukte dus niet hij liep vast! Toen wilde ik de nemesis blue.line.single skin installeren en die liep ook vast volgens mij stond er in de melding iets dat het adres niet te bereiken was.

 

Net de weer de skin geprobeerd te installeren en deze keer ging het goed en heel snel er was wel degelijk iets met de server!

 

er zijn de laatste dagen bij providers en/of internetknooppunten diverse (grote) storingen in het netwerk en apparatuur geweest zodat het mogelijk was dat de PLi servers via diverse providers niet toegangelijk waren, ik heb het zelf ook ervaren...

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...