Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: mobieltje Zet de image er eens in met DreamUP v1.3.3.2 Grts Dit is een laatste mogelijkheid die ik idd kan proberen. Ik gebruik alleen barry allen, dus kan hier geen gebruik van maken. PLI komt staat dan op usb. Gisteren nog wat mogelijkheden uitgeprobeerd, maar helaas
caveman Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Shape Origineel bericht van: mobieltje Zet de image er eens in met DreamUP v1.3.3.2 Grts Dit is een laatste mogelijkheid die ik idd kan proberen. Ik gebruik alleen barry allen, dus kan hier geen gebruik van maken. PLI komt staat dan op usb. Gisteren nog wat mogelijkheden uitgeprobeerd, maar helaas Heb ik ook eens gehad, probeerde er een zip file in te duwen, maar ik neem aan dat je wel een nfi bestand probeert te flashen? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 BA heeft PLI geinstalleerd. Ik kan er ook gewoon via DCC in kijken. Alles ziet er in eerste instantie normaal uit. PLI wil alleen niet booten....
martin52 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Ook hier boot PLI op mijn DB800 niet door. Ik heb Nab in de flash en Pli via BA op USB
Harley Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 PLI bleef hier ook hangen in de boot, 2e keer regageerde box wazig. 3e flash was alles normaal. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast BMW850 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Als ik de satelliet(en aan het scannen ben en als de box daarna mee klaar is geeft hij aan dat er geen SNR signaal is, ook al draai ik de schotel naar een andere satelliet ook geeft hij aan dat er ook op die satelliet geen signaal is. Reset ik de box heb ik gelijk weer SNR signaal en beeld. Rudy
Gerard 76 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Ook hier even overal de jade final opgezet. de 800 bootte eerst niet door. na nog es herstarten werkte alles goed.
Gast BMW850 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Hallo, Ik krijg het script(autoresolutie van pleenmeel) niet meer aan de gang op de nieuwe PLI Jade final, jammer dat PLI dit script niet heeft meegenomen in de final versie. Een HD ontvanger schaf je aan om het beste/mooiste beeld te krijgen op je TV en om de goede/juiste resolutie naar je TV te sturen. Vrg, Rudy
rebootje Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Ook hier na diverse keren flashen blijft hij tijdens het booten hangen. Zelfs een keer start hij normaal op. en lijkt hij goed te werken maar blijft er op het schermpje op de dreambox zelf "booting" staan. Andere images hebben dit probleem niet. rebootje
Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Zou dat boot probleem ook te maken kunnen hebben met de combinatie van BA? Krijg de indruk, dat als je PLI in flash zet, het eea wel goed is, maar zodra deze naast de flash wordt geinstalleerd, er een probleem opduikt.
Gast pieterg Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Shape Zou dat boot probleem ook te maken kunnen hebben met de combinatie van BA? Krijg de indruk, dat als je PLI in flash zet, het eea wel goed is, maar zodra deze naast de flash wordt geinstalleerd, er een probleem opduikt. dat zou heel goed kunnen, wij gebruiken (als enige of een van de weinigen) udev, misschien dat BA daar niet mee overweg kan.
MR_B Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 nog steeds op RTL7 geen klokje als ik een timer instel. Gebruik gewoon de originele skin. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Zit er nog niet de functie in om met de OK knop de zenderlijst te krijgen? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Origineel bericht van: MR_B nog steeds op RTL7 geen klokje als ik een timer instel. Gebruik gewoon de originele skin. hier ff een screenshot van wat ik bedoel. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gerard 76 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Is ook met sommige andere skins het geval. Hier iig met de glassline skin, de timer staat er wel gewoon in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen