Ga naar inhoud


[TF7700HSCI] en logitech harmony remote


marcel1970

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Toch nog even een vraag, Ik heb nu bij mijn harmony tf 7700 hcsi ingegeven werkt op zig wel maar record en stop ed gaan via de rode knop...is het ook mogelijk om de play, stop, record etc toetsen te gebruiken op je harmony? welke ab ab moet je dan ingeven bij het logitech programma?

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem toch ook laten leren. Zet dan die toetsen (ook) op de jouw gewenste plek.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat (als ik het goed begrepen heb) je een ab kunt kopen voor deze topfield met de juiste knoppen..ik dacht misschien dat je deze ook op een of andere manier kon ingeven op je harmony.... anders blijft er idd niets anders over om het handmatig in te voeren

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel1970
Ok maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat (als ik het goed begrepen heb) je een ab kunt kopen voor deze topfield met de juiste knoppen..ik dacht misschien dat je deze ook op een of andere manier kon ingeven op je harmony.... anders blijft er idd niets anders over om het handmatig in te voeren


Hoeveel tijd kost het om die paar knoppen, die je anders wil, in te voeren? 5 minuten?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel1970
Als ik het goed begrijp kun je via een usb hdd en een (topfield)ab met record knop met deze reciever kunt opnemen...wat ik mij af vroeg kan dit ook zonder de topfield "record" ab maar dan met een logitech harmony ab?


Het is vrij eenvoudig, ik heb onlangs een Harmony 785 aangeschaft, ik had al een TF met PVR-functie. Bij knoppen aanpassen in het menu van de Harmony kun je toetsen die gebruikt worden bij de TF, dus de rode, groene, gele en blauw, om resp. op te nemen enz. toewijzen aan de desbetreffende toetsen van de Harmony.
Dus bijv. bij het toewijzen van een functie aan de opneemtoets van de Harmony kun je kiezen uit alle toetsen van de TF, je kiest dan voor de keuze "Red" uit de lijst, voor terugspoelen kies je "Green" enz.
Je hoeft het niet aan te leren, de keuzes staan al in de database.
Het werkt perfect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...