Gast Djee Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Hallo, ik heb nu al 2 dagen eens goed getest met de dm en opnames, maar ik kom toch rare dingen tegen hoor. bv heb ik een film via de epg in timer gestoken (had naast dat programma in EPG een rode klok) en die neemt hij op. neem ik een programma 1 uur later en ook via epg een timer zetten, ik had wel een geel klokje, wel dat geel klokje neemt hij niet op. Of het nu aan het gele klokje ligt? dat weet ik niet, maar toch raar dat van de 4 geplande opnames er maar 2 opgenomen zijn. Heeft iemand nog die problemen gehad? alvast merci voor enig reactie djee
digitaal kijker Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 is dat met die rode klokje toevallig geen HD zender?????, heb een opname gepland op één HD en dat klokje is rood. weet nu niet of dit ermee te maken heeft. edit: sorry zie net dat je een DB600S hebt,dan is dit niet wat ik dacht dat rode klokje. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen