Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je andere skins wil plaatsen binnen de Pli image Jade van de 800, in welke directory dienen deze dan geplaatst te worden. Ik ben zelf wel erg gecharmeerd van de nieuwe HD skins.

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dreeke
Als je andere skins wil plaatsen binnen de Pli image Jade van de 800, in welke directory dienen deze dan geplaatst te worden. Ik ben zelf wel erg gecharmeerd van de nieuwe HD skins.

/usr/share/enigma2

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

In het verleden was het zo dat skins niet zonder meer in een ander image konden worden gebruikt, of dit nog steeds zo is weet ik niet maar als iemand hier even kan melden of het gebruik van HD skins e.d. in Pli is gelukt dan hou ik me aanbevolen.

Geplaatst:

Ja dit is nog steeds zo.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Meestal stellen de makers ook een 'cvs versie' beschikbaar.

Dit heeft dan op zich niks met cvs te maken, maar geeft aan dat zo'n versie werkt met de standaard DMM image.

En ook in vrijwel alle andere images, maar dan maak je alleen geen gebruik van extra OSD features die die andere images bieden.

Geplaatst:
Ik ben zelf wel erg gecharmeerd van de nieuwe HD skins.

Ben jij al meer HD skins tegengekomen dan? Ik heb alleen nog maar de Kerni-HD skin gevonden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Ben jij al meer HD skins tegengekomen dan? Ik heb alleen nog maar de Kerni-HD skin gevonden.

Er zijn er in ieder geval twee: Kerni-HD en HD-Skin Basic CVS

And now for something completely similar

Geplaatst:

Ja klopt, die laatste had ik ook al gezien, maar die vindt ik niet zo bijzonder.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcel9
In het verleden was het zo dat skins niet zonder meer in een ander image konden worden gebruikt, of dit nog steeds zo is weet ik niet maar als iemand hier even kan melden of het gebruik van HD skins e.d. in Pli is gelukt dan hou ik me aanbevolen.

Helaas gaf de HD skin een crash... nu maar hopen dat er zo'n strakke image voor de Pli Jade E2 beschikbaar komt!

Groet, André

Geplaatst:

Helaas gaf de HD skin een crash... nu maar hopen dat er zo'n strakke image voor de Pli Jade E2 beschikbaar komt!

Welke? De Kerni-HD loopt goed hoor op PLi Jade.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Oké, dan zal ik die eens proberen... welk bestandje moet ik weggooien of wijzigen om een zichtbaar menu te krijgen?

Groet, André

Geplaatst:

Gewoon de hele map Kerni-HD kopieren naar /usr/share/enigma2

Hij is dan te kiezen onder de skins.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Gewoon de hele map Kerni-HD kopieren naar /usr/share/enigma2
Hij is dan te kiezen onder de skins.

Die snap ik, maar bij de eerste HD skin kwam zo'n mooi groen scherm met veel letters en sindsdien start de 800 prima, maar met onleesbare menu's. Nu moet ik gaan raden waar de skins zich bevinden...

Groet, André

Geplaatst:

Ik snap er eigenlijk effe helemaal geen hol meer van, wees eens wat duidelijker.

Member of the PLi team

Geplaatst:

In eerste instantie de E2 HD skin geïnstalleerd.... resultaat: de box liep vast. Ik heb daarop bij etc/enigma2/settings de skin verandert in een nemesis skin, maar ook na het opstarten van de 800 blijf ik nu onleesbare menu's houden. Ik krijg dus niets meer veranderd, moet alles op de gok doen.

Daarom wil ik graag weten welk bestandje ik nog meer moet aanpassen of misschien wel moet verwijderen, zodat de 800 weer met een standaard skin opstart...

Groet, André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen