Ga naar inhoud


autoresolution plugin


raf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: raf
Kan iemand mij de volledige procedure vertellen hoe ik deze plugin in mijn dreambox moet zetten en werkend krijg. Ben pas nieuw met dreambox. Gaarne reactie's


Hallo raf,

Ik vind het zonde dat de image bouwers dit niet standaard meenemen er zal wel weinig vraag naar zijn.

Hier heb je een link waar je er meer over kan lezen: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1517087/fpart/3
Ik krijg het niet meer werkend op de nieuwe final PLI Jade, weet niet waar dat aan ligt confused

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850

Ik vind het zonde dat de image bouwers dit niet standaard meenemen er zal wel weinig vraag naar zijn.
Rudy

Zet er deze image (Newnigma2-image-dm800-v2.2) maar eens op, daar zit hij standaard in.
Die van jullie heb ik nooit getest dus ik weet ook niet of dat hij precies hetzelfde werkt.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft wel een shell script dat in een oneindige lus zit en telkens 1 seconde wacht. Dit kan in elk image gezet worden. Echter je moet rekening houden dat het elke seconde wordt aangeroepen en dus feitelijk een werkende noodoplossing is. Eigenlijk zou dit inderdaad in Enigma2 zelf moeten zitten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het is en blijft wel een shell script dat in een oneindige lus zit en telkens 1 seconde wacht. Dit kan in elk image gezet worden. Echter je moet rekening houden dat het elke seconde wordt aangeroepen en dus feitelijk een werkende noodoplossing is. Eigenlijk zou dit inderdaad in Enigma2 zelf moeten zitten.


onlangs is er een begin ervoor gemaakt in de E2 repositorie waardoor het uitlezen van het binnenkomende DVB signaal mogelijk wordt

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=hemertje

 

onlangs is er een begin ervoor gemaakt in de E2 repositorie waardoor het uitlezen van het binnenkomende DVB signaal mogelijk wordt

 

 

Kun je dit even een klein beetje vertalen voor de niet insiders waaronder ik? smile Ik heb even repositorie gegoogled maar kom niet veel verder dan "schatkamer".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: knakker
[quote=hemertje

onlangs is er een begin ervoor gemaakt in de E2 repositorie waardoor het uitlezen van het binnenkomende DVB signaal mogelijk wordt



Kun je dit even een klein beetje vertalen voor de niet insiders waaronder ik? smile Ik heb even repositorie gegoogled maar kom niet veel verder dan "schatkamer".

http://cia.vc/stats/project/enigma2

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: raf
oke bedanktis gelukt werkt goed die autoresolution.Krijg alleen mijn henksat settings zenderlijsten niet geladen met open openbdedit-3.0.6 Krijg steeds een foutmelding. Gaarne advies
mvg raf


Kijk anders even hier : K L I K

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helder bedankt.

 

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: knakker
[quote=hemertje

 

onlangs is er een begin ervoor gemaakt in de E2 repositorie waardoor het uitlezen van het binnenkomende DVB signaal mogelijk wordt

 

 

Kun je dit even een klein beetje vertalen voor de niet insiders waaronder ik? smile Ik heb even repositorie gegoogled maar kom niet veel verder dan "schatkamer".

 

http://cia.vc/stats/project/enigma2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...