Ga naar inhoud


registeraanpassing vista home werkt niet zodat mounten mogelijk is


mark1985

Aanbevolen berichten

Ik heb vrij weinig verstand van het hele netwerkgebeuren, maar heb een maxtor 500 gb hd gekocht die aan mijn laptop hangt waarop vista home staat. Ik heb verschillende fora en handleidingen bekeken maar ik kom maar niet zover dat ik weet wat ik nou precies moet instellen om te mounten naar een externe hd die aan laptop hangt? account aanmaken of naar gebruikers gaan en hier een dream account aanmaken. Ik heb deze registeraanpassing gemaakt:

If you're running a version of Vista that cannot use secpol.msc, you can edit the registry instead. Just change the value of HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\LMCompatibilityLevel from a 3 to a 1.

Dan zou het mogelijk zijn om bij uitvoeren secpol.msc werkend te krijgen wat onder vista home normaal niet lukt, maar dit lukt na de aanpassing nog steeds niet. Wat moet ik nu doen om het werkend te krijgen. Ik heb dus een dm 800 waarop de laatste ronaldd draait en een laptop met vista home waar ik een externe usb hd maxtor 500 gb heb aangesloten die ik wil gebruiken om met de dm op te nemen en af te spelen op zowel laptop als dreambox. Sorry dat ik dit onderwerp weer post maar ben er al lang mee bezig en kom er echt niet uit. Als iemand een handleiding weet in jip en janneke taal dan hoor ik het graag.

 

mvg Mark

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...