Ga naar inhoud


[800/7025] Nieuwe LT SP3 image !!


mobieltje

Aanbevolen berichten

Howdy all LT Users out there!

 

Here we have the SP3 for newest LT image! We have worked hard and listened to many of your requests.

Not all could make it in...but many have. Please see the detailed list for all changes.

 

Enigma2 CVS 20081004

LT rev 1899

Drivers dm800 20081003

Drivers dm7025 20081001

 

New:

* Added LT Zaphistory-Browser to the image

* AutoCamd & AutoCamd Configurator

* uShare (UPnP Server) Configurator

* djmount (UPnP Client) Helper

* Added two new scripts to check the performence of the HDD / Internet

 

Changes:

* FIX: Crash using Cutlist-Editor with GlassLine.II PiG skin

* FIX: Crash changing to old MultiEPG from LT-EPG when using Single-Bouquetes

* FIX: Error-handling in ScrollLabel (Info-Panel)

* Deactivate AutoCamd if user selects a new EMU in the EMU-Selector screen

* Handle also /etc/autocamd.conf with the Link-Manager

* Added remote-infos for NewCS in Info-Panel

* Check if service endtime is before starttime to avoid crash in EPG-Grabber

* Moved HDD-Info to Informations menu

* Show EMU Info-Panel also in the Informations menu

 

Changes MC:

* Added three list-types for recordings... changeable in the configs => usage

* FIX: Caching picture-thumbnails

* Added Podcast to StreamPlayer+

* Added ZDF Mediathek to StreamPlayer+

* Added arte +7 to StreamPlayer+

* Added Joox to StreamPlayer+

* Added UPnP to Browser

* FIX: StreamPlayer, StreamClient and Burn2DVD configurations in MC with lt-language

* New config (Transcode mkv: yes/no)

 

Have fun

/LT-Team

 

http://www.ltteam.eu/images/LT-Fifth.3-dm800.nfi

http://www.ltteam.eu/images/LT-Fifth.3-dm7025.nfi

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites


is nu ook het probleem dat hij niet de diseq A/B/C/D tunerconfiguratie onthoud en bij een herstart en steeds weer terug gaat naar "tuner A niets aangesloten"?

 

Dan kan ik hem morgen gaan installeren bij een kennis die dat probleem wel heeft sinds de Sp2. Op mijn 7025+ heb ik zelf het probleem niet.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb straks even deze image in de flash gehad. Grafisch zijn die jongens goed bezig, box wordt er wel trager van.

En het niet vlekkeloos opbouwen van alles OSD screens is heel irritant.

Ben maar weer terug op PLi :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: renzie
is nu ook het probleem dat hij niet de diseq A/B/C/D tunerconfiguratie onthoud en bij een herstart en steeds weer terug gaat naar "tuner A niets aangesloten"?

Dan kan ik hem morgen gaan installeren bij een kennis die dat probleem wel heeft sinds de Sp2. Op mijn 7025+ heb ik zelf het probleem niet.

renzie


Nee, bij mij in ieder geval niet, na 2e reboot stond tuner A weeral op "niets aangesloten"
In Ronaldd en Oozoon images geen last van.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra de drivers van 10 okt in de image verwerkt zijn is het probleem opgelost. het is nu wachten op de imagebakkers.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond eens in LTSP3 die satconfig.py aangepast zoals beschreven stond in die link maar helaas geen effect, of er zijn nog andere punten die in de drivers van 10-10 gewijzigd zijn of het zal bij SP4 nog steeds niet opgelost zijn.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hier ook last van, ook bij Audio/Video en RF modulator hield ie het zaakje ook niet vast.

 

Oplossing: bij dreambox afsluiten eerst kiezen voor GUI herstarten, en als je daarna reboot worden de instellingen wel vast gehouden..ook de tunerinstellingen.

TV: PIONEER LX5090 KURO

DM 7020HD

schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian).

2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nsr
Had hier ook last van, ook bij Audio/Video en RF modulator hield ie het zaakje ook niet vast.

Oplossing: bij dreambox afsluiten eerst kiezen voor GUI herstarten, en als je daarna reboot worden de instellingen wel vast gehouden..ook de tunerinstellingen.


Helaas, maar dit is wat ik gedaan heb en toch blijven die instellingen bij mij niet bewaard.
Ik hoop net zoals Renzie en anderen dat ze met een SP4 komen en dat dit probleem dan opgelost zal zijn.
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel de Ronaldd image draai en er ook tevreden over ben.
De skin die hij nu gemaakt/aangepast heeft die standaard na installatie gebruikt wordt werkt lekker en ook de tekstgrootte op het LCD en tijdbalk en zelfs resterende tijd zijn heel fijn.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem doet zich volgens mij uitsluitend voor bij de mensen met de combinatie tuner A vaste schotel en tuner B draaibaar. Ik heb zelf op tuner A en B van mijn 7025+ een vaste schotel met een 4/1 diseq switch en heb het probleem niet.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...