Ga naar inhoud


[DM500+] hoe en met welk tooltje een 500+ flashen ?


Grolschke

Aanbevolen berichten

is er iemand die een duidelijke omschrijving kan geven hoe en met welk tooltje dat je een nieuwe image op een dreambox 500+ kan zetten. Eventueel ook hoe ik snel zenderlijsten kan plaatsen. Ik heb al gezocht, maar nog niet een duidelijk antwoord gevonden. Kan uiteraard zijn, dat ik niet goed zoek, maar mocht iemand mij wel kunnen vertellen waar dit staat, graag een linkie.

 

Misschien is het een idee om 1 forum te maken om dit soort beschrijvingen ed neer te zetten.

 

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je hier iets aan?http://manuals.***geen-reclame***.com/images/dreamup/dreamup.pdf

 

Als je een nieuwe image in de box hebt gezet kan je onder de blauwe knop van je afstandsbediening bij de meeste images ook een zenderlijst invoeren.Universal dreamup.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het heeft iets langer geduurd, maar het is gelukt! Ik heb op DM500+ Jade Pli image gezet, en hij draait op mijn C+ kaart. Nu de Cubecafe nog..... en dan ben ik een tevreden mens (en mijn vrouw ook)!

Allen dank voor de hulp.

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...