Ga naar inhoud


[all] Henksat settings 16 oktober 2008


Henksat

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: mobieltje
En de draaibarelijst (rotating) is niet 45e_30w maar 28,2e_12,5w

Grts.


Dat valt toch tussen 45E en 30W...... :D
Wat let je om deze verder aan te passen, ik heb geen tijd om de draaibaar te optimaliseren. Ik ga liever voor vast opgestelde multibeam opstellingen. wink

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis de bouquetten van bv Thor en Sirius, zoals Viasat, Canal digital Nordic en Digitv. Is dat bewust gebeurd of zie ik iets over het hoofd. Voor de rest bevallen mij de Henksat settings het best.

 

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn mijn settings een doorn in het oog van bepaalde mensen.

Mobieltje had mij destijds een aanvulling gemailed om de draaibare lijst verder uit te werken.

Door tijdgebrek was ik daar nog niet aan toe gekomen.

Toch vond Mobieltje het nodig mij onderstaande mail te sturen:

 

Jammer dan.

Je hebt je kans een beetje verspeelt, als je belangrijkste bedoeling was om mij de lijst

compleet voor je te maken en zelf met de eer te gaan strijken, dan heb je het mis.

De aangepaste lijst die ik je gezonden heb, heb je vervolgens niets mee gedaan.

En ik ga echt niet dagen aan mijn computer zitten om een mooie lijst online te zetten om

vervolgens het gezeur aan te horen dat er iets niet werkt of dat ze een zendertje missen.

De helft van de gebruikers kunnen nog niet eens een lijst inladen, laat staan bewerken,

dat blijkt wel aan de rommel aan lijsten die er nu door anderen wordt aangeboden, gewoon bras.

 

Grts, Rinus

 

Dit waren mijn laatste lijsten op sat4all, ik zal mijn lijsten voortaan enkel en alléén voor de PLi downloads houden.

Helaas, en bedank mobieltje maar voor mijn standpunt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kapoentje

Het is zowiezo erg ongepast om iemands privite mail openbaar te maken.

Als ik wordt benaderd met termen als " Je hebt je kans een beetje verspeelt" en "zelf met de eer gan strijken" gaat voor mij de lol eraf.
Juist mijn lijsten zijn vanaf niks opgebouwd zonder ook maar één zender te knippen/plakken uit bestaande lijsten om volledige compatibiliteit te waarborgen met de DM800. Je wilt niet weten hoeveel tijd hierin zit, en dat ik andere gebruikers hiervan wil laten profiteren is niks mis mee. Lijsten maken doe ik eigenlijk al jaren, maar heb ze in het verleden altijd voor privé gebruik gehouden. Maar als men denkt te bepalen hoe ik verder mijn lijsten moet maken is men bij mij aan het verkeerde adres. Vandaar de uitzondering deze mail te publiceren.

Origineel bericht van: kapoentje

Misschien moet je zelf ook maar weg blijven.


Oh? Alweer zo`n opmerking van iemand die sturing wilt geven aan hoe anderen actief zijn binnen dit forum, en zelf nog nooit een constructieve bijdrage hier geleverd heeft. Al dragen dit soort dingen wel er toe bij minder actief te worden/willen zijn hier.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo die durft !!!

 

Het is alleen jammer dat je niet post wat de aanleiding is geweest tot het versturen van deze mail,

ik ga deze beslist niet posten omdat ik me niet ga verlagen tot dit niveau.

 

Volgens mij heb je hiermee de huisregels overtreden, zie regel 6

Citaat:
6. Fatsoenregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd. Leden die herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all.

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffffff wat een geneuzel maar weer...

 

@ mobieltje :

En ik ga echt niet dagen aan mijn computer zitten om een mooie lijst online te zetten om

vervolgens het gezeur aan te horen dat er iets niet werkt of dat ze een zendertje missen.

 

En dan doe je hetzelfde naar Henksat ?

 

Ik en meerdere andere mensen zijn juist blij dat Henksat de moeite neemt om deze lijsten up to date te houden en te publiceren. na josje en pet123 en nog wat navolging is het maar slecht gestelt met goede op NL/BE afgestemde lijsten.

 

Hou gewoon op met die onnozelheden, zoals mobieltje schreef.. waardeer gewoon het werk van Henksat en wil je iets anders en het zit er niet in.. laat het hem weten, zit het er nog niet in doe het dan zelf.

 

Maar loop elkaar toch niet de bomen in te jagen.. wat levert dat op ?

 

Ik wil met dit schrijven niemand aanvallen, mobieltje ik zou kunnen begrijpen dat jij dit wel zo aanvoelt.. alvast mijn verontschuldigingen dan hehe.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Blijkbaar zijn mijn settings een doorn in het oog van bepaalde mensen.
Mobieltje had mij destijds een aanvulling gemailed om de draaibare lijst verder uit te werken.
Door tijdgebrek was ik daar nog niet aan toe gekomen.
Toch vond Mobieltje het nodig mij onderstaande mail te sturen:

De helft van de gebruikers kunnen nog niet eens een lijst inladen, laat staan bewerken,
dat blijkt wel aan de rommel aan lijsten die er nu door anderen wordt aangeboden, gewoon bras.

Grts, Rinus[/b]


@mobieltje

Het is idd niet gepast dat anderen PM berichten hier gaan plaatsen maar ik voel me hier wel aangesproken op die laatste regels.
We proberen en leren met een paar lijsten te maken om die dan vervolgens hier op dit forum te delen met anderen.
Zoals ik al eerder vermeld had in mijn topicstart van de E2 lijst van 14/10 "is het mss niet interessant voor sommigen" maw je doet ermee wat je wilt.
Dus als jij die niet wilt gebruiken is dat geen probleem en je mag altijd advies en tips geven maar iemand afbreken dat is ook laag hoor.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...