maja Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 De rss reader werkt weer. Het Pli team heeft het probleem opgelost. Even de rss reader met feeds opnieuw installeren en het functioneert weer. Pli bedankt.
dAF2000 Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Dat heb je snel door Ik heb 't inderdaad gisterenmiddag gefixt. Alle boxen behalve de 500+, 600 en 7020 kunnen opnieuw de plugin downloaden. Voor de andere boxen komt de oplossing zeer binnenkort samen met wat andere bug fixes.
Gast dreamboxsat Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Harstikke mooi vind ik dit !toch nog opgelost. Kan ik eindelijk weer in de kamer wat leeswerk doen
Loui (K) Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Heel mooi maar is er ook een nederlandse xml file al die duitse en engelse info heb ik niet zoveel aan. Gaat hier om de Gemini uitvoering.
maja Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Heel mooi maar is er ook een nederlandse xml file al die duitse en engelse info heb ik niet zoveel aan. Gaat hier om de Gemini uitvoering. Je kunt de Nederlandse xml file in Gemini plaatsen maar het werkt dan gedeeltelijk. Ik zou zeggen gebruik Pli-Jade.
Loui (K) Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Zou ik graag willen maar mijn 7000 heeft problemen met de pli img altijd al gehad elke keer als ik een pli img uitprobeer loopt de boel vast wat ik ook doe.Daarom gebruik ik maar Gemini daar heb ik geen last van vastlopers.stuur anders de xml file even beter wat dan niks.
dAF2000 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Zou ik graag willen maar mijn 7000 heeft problemen met de pli img altijd al gehad elke keer als ik een pli img uitprobeer loopt de boel vast wat ik ook doe. Da's wel heel raar. Maar goed, hier is-ie (.txt eraf halen) feeds.xml.txtOphalen info...
mobieltje Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Citaat: Maar goed, hier is-ie (.txt eraf halen) De file is niet te downloaden Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen