Ga naar inhoud


[dm500]upgrade gemini: hoe ging dat ook alweer ?


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel gemini 3.5 op mijn DM 500 staan en wil graag naar 4.5. Ik kan overal de handleiding vinden hoe het moet bij een lege box, nergens kan ik echter vinden hoe het gaat met een box die al een gemini erop heeft staan. Wie kan mij dus vertellen hoe dat ook alweer ging ? Heb uiteraard al de zoekfunctie geprobeerd alleen kan het niet vinden (of ik zoek niet goed wat natuurlijk ook goed kan)!

 

bvd,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


maakt niets uit of er al een image inzit, gewoon dream up gebruiken van dream multimedia dat is het safest. Je kan eventueel de root.cram methode gebruiken maar doe dreamup maar dat is het "veiligst". Dus box van de stroom, null modem cable tussen pc en dream zetten. Dream up opstarten, connecten naar dream. Dreambox aanzetten en flashen maar.

 

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dolphs
maakt niets uit of er al een image inzit, gewoon dream up gebruiken van dream multimedia dat is het safest. Je kan eventueel de root.cram methode gebruiken maar doe dreamup maar dat is het "veiligst". Dus box van de stroom, null modem cable tussen pc en dream zetten. Dream up opstarten, connecten naar dream. Dreambox aanzetten en flashen maar.


dolphs ...bedankt voor je antwoord....maak ook nog gebruik van gbox ...blijft dat zitten of moet ik dat dan daarna opnieuw installeren ?

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dolphs
je haalt alles leeg dus maak kopie van je gbox!


dank je dolph voor antwoord !

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...