Ga naar inhoud

[DreamMultimedia] Voucher voor Dreamload

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb nu al voor de 3e keer een voucher voor www.dreamload.eu bij een Dreambox gekregen. De eerste keer is al enkele maanden gelden.

Iemand enig idee wat je er mee kan en vanaf wanneer dat dan zou kunnen ?

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:

Die Usenet Download Revolution startet in naher Zukunft

Betekent toch zoiets, als dat het nu nog niet functioneel is of begrijp ik hier iets niet ??

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb bij m'n nieuwe DM800S ook zo'n voucher met een "5 GB free download code" gekregen, echter op de betreffende website wordt direct om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. crazy

Het is inmiddels 24-02-2009, en ik vraag me af: is er inmiddels meer over bekend, of wordt het een meerjaren plan? wink

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Bij de eerste boxen kregen we een smartcard voor gratis kijkuren naar erotic zenders, heeft nooit gewerkt. Daarna kreeg ik ook eens een bon voor gratis USB dongle voor iets dergelijks. Die dongle nooit ontvangen.

Nu een voucher voor 5Gb download, ga er maar vanuit dat dit nooit iets zal worden en valse beloften zijn.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ach ja, zo wacht ik voor de DM7000S nog steeds op MPEG-4 ondersteuning (stond op de verpakking vermeld en inmiddels weten we dat je kunt wachten tot je een ons weegt), ook wacht ik al een paar jaartjes op (normale levering van) de beloofde DM8000S, dus ik ben inmiddels wel wat gewend. cry

De vreugde om de DM800S is er niet minder om, maar laat die voucher dan gewoon achterwege...

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen