BBC Geplaatst: 19 oktober 2008 Delen Geplaatst: 19 oktober 2008 Hallo, Ik wil graag wat extra opslagruimte, en overweeg dus een Externe HD te kopen, graag wat gebruikerservaringen (wat wel, en wat niet te kopen) Merk - Type Deze moet wel aardig stil zijn. 300GB is al voldoene. Voeding via USB. Groetjes, BBC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 20 oktober 2008 Delen Geplaatst: 20 oktober 2008 Als je voeding via USB wilt hebben zul je dus een 2.5" type moeten hebben! Ga eens kijken bij een webshop. Ik denk dat je wel kunt slagen met een Western Digital. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 20 oktober 2008 Delen Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik ben bijzonder tevreden met mijn WD 5000 AAJ externe HD van 500gig Erg stil in gebruyik Er is wel een externe voedingkabel bijgeleverd poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen