Ga naar inhoud


[7025 +] usb dongle van DMM


rongogo

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: hp8072
Ik wacht ook al een hele tijd op dat ding maar ik geloof ook niet
dat dat ding ooit nog komt.Zo werkt dream multimedia,veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.


Laten we het een beetje rustig houden, het voorige draadje was gesloten door zo een opmerkingen. wil gewoon eens weten of iemand hem ooit onvangen heeft.

ps, in de gebruiksaanwijzing staat ook dat er een Philips schroeven draaier bij moest zitten, om de hdd in te bouwen, heeft iemand die ook.

Rgg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik als antwoord :

 

leider gibt es bei Auslieferung der genannten Firecrypt Dongles einige Probleme.

Der Anbieter des Kanals, für den die USB-Dongles gedacht sind, hat einen neuen Provider. Aus diesem Grund, kann ich Ihnen leider noch keinen konkreten Liefertermin nennen.

Sobald es in dieser Sache ein Lösung gibt und die Dongles dann funktionsfähig und lieferbar sind, werden sie automatisch verschickt.

Wir möchten uns an dieser Stelle noch einmal für die entstandenen Probleme entschuldigen.

Wir sind natürlich bemüht Ihnen schnellstmöglich die Dongles zu liefern, sind aber genauso bestrebt Ihnen ein funktionierendes Produkt zu liefern.

 

Vielen Dank für Ihr Verständnis.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...