Ga naar inhoud


ASTOn Upgrade WAARSCHUWING


Gast

Aanbevolen berichten

Hoor net dat verschillende mensen hun CAM naar de vaantjes hebben geholpen met deze upgrade. Bij mij werkte het wel, maar liever nog even wachten dus. In principe moet vrijdag de nieuwe versie in de lucht zijn, kennelijk zijn ze nog aan het testen.<P>Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het inmiddels ook al van diverse mensen gehoord. Heb echter vanmorgen ook met succes de update binnengehaald op een Humax 5400. Moest de hem wel eerst een stuk of 10 keer aan en uit zetten waarna de update automatisch startte. Ook bij de Humax snellere decodering na het zappen en het bijna niet meer vastslaan van de CI na overzappen naar andere zender....1 keer slechts gebeurd vandaag<P>Maar knop de waarschuwing van Martin even goed in de oren en wacht voor de zekerheid nog tot vrijdagmiddag of desnoods zaterdag.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb kennelijk ook geluk gehad. Kom mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen gisteravond, maar alles werkt als vanouds, alleen iets sneller lijkt het, maar dat kan suggestie zijn n.a.v. Martins opmerking. In elk geval niets stuk en dat is een geruststelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus vanmiddag ook geprobeert om de cam een update te laten doen,maar na afloop gaf hij nog steeds software 1.0 aan,liep nog steeds vast op VH1 en MTV.Klopt het dat de software versie hetzelfde blijft of verandert dit? bv 1.2 o.i.d.Anders zal het niet gelukt zijn en probeer ik het zaterdag nog een keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vastlopen op vh1 en mtv gebeurt niet bij een versie 1.0 in een mm9800 en in een 9600 wel met een orginiele kaart. Dus waarschijnelijk nog een bugje in overflow<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt de mijne is kopot gegaan <BR>de eerste keer maakte hij de download helemaal af<BR>maar was nog steeds 1.00<BR>de tweede keer stopte hij halverwege nu word de module niet meer gevonden<P>satfreak.nl@hetnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik gebruik dus geen overflow software,maar een Echostar 3000,en met een originele kaart loopt de boel dus niet vast,zal waarschijnlijk een samenloop zijn van kaart en cam.Trouwens als het een bugje zou zijn in de overflow software,waarom dan een update voor de cams?<BR>Originally posted by Belec2000:<BR><B>Dat vastlopen op vh1 en mtv gebeurt niet bij een versie 1.0 in een mm9800 en in een 9600 wel met een orginiele kaart. Dus waarschijnelijk nog een bugje in overflow</B><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...