Ga naar inhoud


mk`s en ppua`s


Gast

Aanbevolen berichten

Na veel lezen kwam ik nogal eens vragen tegen over mk`s en ppua`s om seca key`s autoupdatend te maken.Mijn vraag is wat zijn dit voor code`s en kan ik deze zelf ook toevoegen en dan progge met b.v.b picbened.<BR>Wie kan hier wat over vertellen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


de mk 01 is een code die samen werkt met je ppua ook een code <BR>de mk is een 8bits code <BR>a/ 00 00 00 00 00 00 00 00<BR> en de ppua is een 4bits code<BR>b/ 00 00 00 00 <BR>daar in staan een aantal nummers en cijfers die weer aan elkaar gekoppelt zijn<BR>dus een a/ 11 22 33 44 55 66 77 88 code en een<BR> b/ 11 22 33 44 code werken met elkaar bv maar ziet die code er anders uit werkt hij ook niet meer bv<BR>a/ 11 22 33 44 55 66 77 88<BR>b/ 12 34 56 78 <BR>dan doet het niks meer terwijl code a bv wel goed is krijg je geen update's <BR>zo werkt dat ongeveer wink.gif" border="0<BR>dan nog een antwoord op een ander gedeelte van je vraag ja je kunt ze zelf ook toe voegen met bv picbened mits je over de juiste code's beschikt laugh.gif" border="0 <BR>nou suc6 en sterkte er mee laugh.gif" border="0

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier heb ik wat aan rien.<BR>Is het nou zo dat als ik een hexe file open in picbened dan( zie ik b.v. ident 019 en vervolgens een oc key od key en een oe key)<BR>hier die bepaalde mk`s en ppua aan toevoeg<BR>hij autoupdate moet zijn.Of is dat te simpel gedacht.Graag hoor ik hier noch wat over voor ik hier mee aan de slag ga.Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nog een maal dan,hoe weet ik welke ik er in moet zetten zodat een hexefile autoupdate is? De rest lukt allemaal wel,maar dit is voor mij niet helemaal duidelijk.Of is dit alleen met het zogenaamde "loggen" (ook maar gelezen hoor)uit te pluizen.Zo ja dan ga ik me daar maar eens in verdiepen,en wie weet leer ik dat ook eens.<BR>rien was jij m`n buurman(vrouw) maar.<BR>had ik een hoop kunnen leren.<BR>THANKS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het verhaal wel, maar weet de key niet in te vullen op de juiste plaats.<P>De mk is een 8bits code <BR>a/ 00 00 00 00 00 00 00 00<BR>en de ppua is een 4bits code<BR>b/ 00 00 00 00 <P>Wordt de mk dan in de PBM ingevuld, en de ppua in het ppua vakje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...