Ga naar inhoud


zoek settingslijst met digiturk hd kanalen


satboy

Aanbevolen berichten

Hoi ben op zoek naar een settingslijst,waar ook de hd zenders van digituk 7 oost in zitten.Heb die van henk erin zitten maar daar zitten die zenders niet bij als er iemand zo een lijst heeft kan je het hier dan melden,en handmatig gezocht de zenders kon ze ook niet vinden mvg Satboy...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt met de han dit ook doen. Ik heb een Turkse menu:

Maar het zou in het Nederlands zo er uit kunnen zien:

 

sat instellingen

manuel zoeken naar een transponder

vervolgens PID's invoeren door op het 'geel knopje' in te drukken en vervolgens deze invoeren en opslaan daarna met het 'groen' knopje zoeken

 

Mocht het problemen leveren, mag je mij een PM sturen.

Met vriendelijke groet,

 

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heb nu een zenderlijst met de hd kanallen op 7 oost,maar heb geen signaal op de hd zenders de rest op 7 00st dat werkt wel gewoon.Ligt dit nu aan de schotol africhting of moet ik een andere kop nemen.Heb nu een kop met 2 uitgangen is het mogelijk als ik er een enkel kop op zet dat die wel werkt want zover ik weet is de schotol goed afgericht mvg Satboy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik had dezelfde problemen met Digiturk HD zenders. Lag uiteindelijk aan een te zwak signaal op de desbetreffende HD-transponder. Ik heb een Wavefrontier waarbij de Eutelsat LNB voor Digiturk helemaal aan de buitenkant zat. Nadat ik nu een nieuwe MTI HighLine LNB heb toegevoegd had ik al beeld bij droog weer.

Ik heb inmiddels de Wavefrontier iets beter afgesteld, en nu ook onder slechte weersomstandigheden gewoon beeld op de HD-zenders. Is een genot om Lig-TV HD en MMax HD te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...