Gast tzrider Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Citaat: Thanks, proberen wij vanavond eens, ik denk dat ik gisteren avond 2 hiks heb gehad. Op welke service die hiks, dat is belangrijk. BBC HD bijvoorbeeld hikt bijna niet, Premiere HD is de grootste hikker. Vandaar dat de duitsers ook zo klagen Ik heb hier een versie liggen voor de TF 7700 met de poolse ID 23322. Liefhebbers graag even een PM.
Roobert Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Het was zelfs geen HD. ik denk gedurende het nieuws op een en een andere op France 2 op mijn BIS abo. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
WPW Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Waarneming met deze firmware is dat de now/next nu automatisch meegaat als je op 1 kanaal blijft staan, voorheen moest je effe heen en weer zappe. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Roobert Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb een beetje spijt dat je mij wakker gemaakt hebt. Ik heb deze firmware erin geplaatst. Ik heb nu ook om de Franse HD kanalen (voorlopig). Gisteren op France2HD gekeken en regelmatig freezes. Ik dacht eerst dat het aan de Wifi kaart lag (diablo) maar zag bij het bevriezen geen rode lamp. Welke firmware denk je dat deze freezes niet heeft? VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Gast tzrider Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 T/m de .84 was dit in orde, daarna niet meer ....
WPW Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb hier niks geen problemen meer, alles draait prima, niet eens een reset of zo gedaan, wellicht eens naar de menu instellingen kijken/experimenteren. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Roobert Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Kan je zeggen welke menu je bedoeld? Het kan ook aan de cam liggen waarmee ik koppel op mijn server waar de kaarten staan. Merkwaardig is wel dat ik bvb. bij BIS nu blijkbaar geen problemen meer heb maar wel bij CSAT al dan niet HD. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
WPW Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Geluid instellingen, pcm/bitstream, video output mode, dat soort zaken. Ik heb soms ook die geluidsflits maar hier denk ik dat dat bladeren/mussen zijn die net voor de lnb langszeilen, heb dit nl. al heel lang en ook met de 4000. Soms is dan 1x per 3 dagen tot 4x per dag(afhankelijk welk idioot van een vogel er dan weer zonodig langs mot). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Fyi, ik had een poosje gelee het geluid op pcm gezet en vergeten want ik wilde die op bitstream hebbe, nu op bitstream geen geluidsflits meer. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Hmmm ben met deze versie wel de save/restore functie kwijt... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast tzrider Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Inderdaad, dat menu is erg '300' (spartaans) geworden
Gast tzrider Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Heb nu een stuk of 20 opnames op de HDD. Bladeren door de bestanden ging snel TOT ik een aantal mappen aanmaakte en de opnames daarna toe copieerde. Nu gaat alles weer verschrikkelijk traag zoals voor de .93
WPW Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Hmmm hier niet, heb maar 1 map en verplaats alles daarheen, de eerste keer activeren van het menu duurt lang (niks nieuws) maar eenmaal geladen loopt het snel. Heb er nu 38 opnamen instaan 160gb. wellicht dat met meerdere mappen er per map opnieuw moet worden geladen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast tzrider Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Heb gisteren even de .98 teruggezet en die doet het toch wat sneller. Kan mischien ook aan de HDD liggen.
WPW Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Kan ineens niet meer opnemen... hmmm, morge maar eens 7.01.03 proberen... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen