Ga naar inhoud

(DM600) Alle zenders behalve sbs6

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een vriend van mij belde gisteravond op dat hij alle zenders heeft behalve SBS6.

Ik verklaarde hem voor gek. Maar na wat doorvragen en proberen krijgt hij nog steeds geen sbs6.

Ik heb hem kanalen opnieuw laten zoeken en zenderlijsten downloaden etc maar niks.

Wat zou er mis kunnen zijn?

Hij draait de laatste Pli

Iemand een idee?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Ik heb het zelfde een keertje gehad met een elips vormige schotel had alle zenders behalve SBS6 heb toen een andere schotel (triax 100 cm) gebruikt en daar wel beeld kon dit toen ook niet verklaren.

dus als hij net een nieuwe schotel heeft zou het daar aan kunnen liggen.

dit is het bericht wat ik toen heb gepost:

hallo ik heb er nu 2 dagen op zitten wat betreft het uitrichten van de E-85 en ik blijf het probleem houden dat ik op horizontaal 12574

geen beeld binnen krijgt(sbs6 en Bvn) siginaal komt niet hoger als 65%. op de rest heb ik een siginaal van gemiddeld 85%

ik heb 3 lnb`s geprobeerd van verschillende merken(alps triax en MTI)ik weet het niet meer op mijn huidige instalatie triax 78 met rotor vollebak kwa siginaal wie heeft een tip

Geplaatst:

staat sbs wel in zijn settingslijst,maar geeft hij bij aan klikken geen beeld?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

bedankt voor het meedenken maar het probleem is reeds opgelost door de box opnieuw te flashen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen