Ga naar inhoud


Wavefrontier Toroidal: waar te verkregen?


Gast

Aanbevolen berichten


Met de mensen van Wavefrontier had ik al contact. Maar ondanks de heel positieve opinies over dit toestel komt de distributie in Europa blijkbaar heel langzaam op gang. <BR>Spijtig, want ik sta op het punt om een satellietschotel te plaatsen, en de Toroidal zou ik echt ideaal vinden.<P>Groeten, ook uit Vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Indien je deze bovengenoemde schotel niet kunt bekomen,dan zijn er nog andere oplossingen:<BR>1)één schotel draaibaar gaan opstellen.<BR>2)één schotel met dubbele kop(Astra-hotbird).<BR>3)meerdere schotels door middel van een DiSEqc-switch schakelen(dit vind ik persoonlijk één van de betere opstellingen ,indien je er de plek voor hebt). wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@andy ko. <BR>Wavefrontier is te verkrijgen bij [ik ben al veel te lang lid om niet te weten dat ik geen reclame mag maken] cool.gif" border="0<p>[ 01-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Ja, maar nu deze innovatie op de markt is zou ik toch daarvoor willen kiezen. Dus liefst geen draaibare schotel (waar iets draait kan ook iets verslijten en stuk gaan, bovendien het geluid van de motor, het wachten op de instelling van een nieuwe satelliet... en het is ook duurder), een dubbele kop haalt ook maar twee satellieten binnen, en zeker kan ik ons huis niet met een bos van schotels opsmukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig mee eens Andy ko.<BR>Ik zou er ook wel eens wat van willen zien.<BR>Iemand enig idee of de specificaties die ze opgeven voor de Toroidal90 (getest in België zeggen ze) ook reëel zijn?<BR>Dit geeft Wavefrontier zelf op als haalbaar in België:<BR>Astra 2<BR>Astra 1<BR>Hotbird<BR>Sirius<BR>Thor<BR>Dus dat zou voor het zuiden van NL niet zo heel veel moeten schelen.<BR>Bye <BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...