Ga naar inhoud


Nilesat


Gast

Aanbevolen berichten


Voor de verticale signalen zal een <BR>120 cm offset wel voldoende zijn.<P>De horizontale signalen zijn aanzienlijk<BR>zwakker en hierbij zal gedacht moeten<BR>worden aan 150 cm tot 200 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang helemaal niets...<P>Ingesteld op: 11747 V 3/4 27500<BR> 11823 V 3/4 27500<BR> 11826 V 3/4 27500<BR> 11938 V 3/4 27500<P>AMOS 4 west en Eutelsat 2F1 48 oost kan ik wel ontvangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pinedo,<P>Ikzelf heb een 90 cm schotel en ontvang<BR>bij redelijk weer de verticale signalen<BR>van de Nilesat op 7 West.<P>Volgens mij is 11747 V - 27500 - 3/4<BR>de sterkste transponder.<P>Ik zou zeggen probeer het vooral daarbij<BR>en het liefst bij goed weer (onbewolkt).<P>En niet vergeten, bij de Nilesat is het <BR>een kwestie van heel nauwkeurig afstellen !<P>Als je zowel 5 West als 8 West ontvangt<BR>heb je vrij zicht en zou het dus<BR>moeten lukken ..........<P>Succes !!<P>Sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinedo,<P>Je kunt Amos 4 West ontvangen.<BR>En dat is een satelliet met een<BR>relatief zwak signaal.<P>De gevoeligheid van de ontvanger<BR>of coaxkabel lijkt mij niet de oorzaak.<BR>Dus zou het ook met Nilesat 7 West<BR>moeten lukken.<P>Ik hou het toch op een (on)juiste afstelling.<BR>Moet de schotel misschien tussen<BR>bomen of zo "kijken" ?<P>Groeten,<P>Sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens het dak opgegaan vandaag...<BR>Maar nog geen verbetering! frown.gif" border="0 <BR>Het enige dat nog kan bedenken waar het aan zou kunnen liggen is mijn coaxkabel of de gevoeligheid van mijn ontvanger.<P>Maar ik geef NIET op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo iets dergelijks zal het dan wel zijn, maar ik ga in januarie verhuizen, waar ik mijn schotel ook op het dak kan zetten en dan geen belemmeringen meer heb door bomen, dus afwachten maar. <P>(ik verwachtte dat de schotel wel over de bomen heen zouden "kijken")<P>Sattaz, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...