Ga naar inhoud


CCcam op Relook 400


caveman

Aanbevolen berichten

Ik dacht mijn Relook nog eens aan te zetten maar krijg nu freezes op zowel mijn Relook als mijn dm500 (kaarten zitten in een DM7025 welke doorshared naar Relook en DM500).

 

Als ik de Relook uit zet is het probleem met de freezes op mijn 500 weg.

 

Blijkt dat de latere cccam versies problemen geven door een ingeprogd rottigheidje, maar ook oudere versies werken niet. Zelfs niet als ik er een complete image opzet met een oudere cccam versie ingebakken (Fantasy)

 

Is deze box nog te gebruiken met Cccam?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je niet de laatste driverset voor enigma gebruikt krijg je freezes. CCcam kijkt namelijk of je een relook gebruikt of niet, als je die gebruikt, dan krijg je freezes. De laatste driverset heeft weer een workaround om dat testje van CCcam voor de gek te houden waardoor het gewoon weer werkt. Dit werkt echter niet voor DGS images. Daarvoor zul je een oudere versie moeten gebruiken, wat overigens ook geen probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guust
Ik gok dat beide machines met dezelfde user inloggen op de server, dan gooit de aan de ander eruit en omgekeerd.


Helemaal juist Guust, verkeerde config erin gezet. Stom eigenlijk heb hem onder de verkeerde naam opgeslagen en verder niet meer naar gekeken.

Bedankt voor de tips allemaal!

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...